Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
viavialover schreef:dan ben je veeelste zwaar joh dat is zielig voor dat beestje sooryy maar ik zou er aleen nog vrijheid dressuur mee doen op mennen

en ook niet voor 1x in de 2 weken, te groot is te groot.
Douraque schreef:Als je het antwoord al weet, waarom hierop bokt vragen dan?
De mensen hier zeggen dat jij te zwaar bent (waar ik het volledig mee eens ben), dan moet je dat accepteren. Lees de post van Yinnar eens door. Er zijn genoeg andere leuke dingen om met je shetlander te doen, zoals vrijheidsdressuur.
jillhorses schreef:Tigra_ schreef:Naast dat ik vind dat je te zwaar bent ben je volgens mij ook aardig te lang voor het beestje.
Kan iemand hier een slotje op zetten krijg een heeel erg schuldgevoel
jillhorses schreef:Nou ik twijfelde maar mijn moeder vond het nog prima maar hoe gaat er nou een slotje op?
en dan je reden geven, er loopt een centraal topic over dus dit topic kan zo worden geslotenlucaa2 schreef:haha, schuldgevoel?! ik reed op een minishetlander van 90 cm terwijl ik zelf 1.55 was! (wel maar 28kg)
Ik ben er alleen wel mee gestopt en haar gaan inrijden voor de sulky, helaas was ik zo onderhand 14 en toe aan een grotere pony, een haflinger dus![]()
Ik zou alsnog gewoon verder gaan met vrijheidsdressuur en mennen, dat is net zo leuk![]()
(inderdaad maar stoppen met rijden, het lijkt me toch niet zooo goed)