De Engelse volbloed Man in the Moon.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 19:58

thoroughbred schreef:
[
Zucht...er kan geen topic geopend worden over volbloeden jij komt weer met je negatieve commentaar.....Wat is je drijfveer? "Ban de volbloed uit de warmbloedfokkerij!"?? overduidelijk.
Begint aardig een soort van sekte vormend tintje te krijgen. Misselijk Misselijk
We weten allemaal wel hoe jij erover denkt,blijf dat niet overal herhalen,begint erg vermoeiend te worden.

* sorry voor t offtopic*
[/quote]



Begint aardig een soort van sekte vormend tintje te krijgen. Misselijk Misselijk

Deze topic gestart voor info te krijgen.
En niet om voor de zoveelste keer onder volbloed gekibbel te gooien.

Ik zie geen verschil van jullie toevloed aan volbloed foto's en Anna teksten.

sabrinaboer
Berichten: 460
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 22:01

hallo ik weet niet of het erg interessant is, maar mijn paard is een achterkleinkind van man in the moon mijn paard zijn vader is vita nova's celesto en dat is een kleinkind van man in the moon .
mijn paard is een k welsh en door jou bericht ben ik erachter gekomen dat het resterende procent bloedlijn van mijn paard engels volbloed is, ik ben al een tijdeje bezig om er achter te komen en nu weet ik het dus bedankt.
groetjes angela

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 10:08

sabrinaboer schreef:
hallo ik weet niet of het erg interessant is, maar mijn paard is een achterkleinkind van man in the moon mijn paard zijn vader is vita nova's celesto en dat is een kleinkind van man in the moon .
mijn paard is een k welsh en door jou bericht ben ik erachter gekomen dat het resterende procent bloedlijn van mijn paard engels volbloed is, ik ben al een tijdeje bezig om er achter te komen en nu weet ik het dus bedankt.
groetjes angela


Ja. Was die Man in the Moon xx ook niet eens ingezet voor de K-Welsh?

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:59

Wij hadden een aantal jaren geleden een ruin van Man in the Moon, vader van de moeder was Ormand (Duc de Normandie). Hij was van mijn schoonvader en dat paard is voor veel geld naar Amerika verkocht destijds. Liep toen ie 7 was ZZ zwaar dressuur. Het was geen grote (1.63 of zoiets), maar had wel uitstraling. Bovendien was ie watervlug... (en moest je dus geweldig oppassen als je erop zat...)

Himyar

Berichten: 4539
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:29

Mijn twee ruinen zijn Quarter horse kleinzonen van Man In The Moon xx, wat een zalige beesten!!
Uit deze Volbloed dochter van Man In The Moon:
Afbeelding

De twee jongen toen ze een en twee waren, vorig jaar zomer, de jongste loopt vooraan:
Afbeelding

De jongste precies op zijn tweede verjaardag:
Afbeelding

De oudste, vlak voor zijn derde verjaardag:
Afbeelding

Mijn nu vierjarige heb ik verkocht, hier een veulenfoto van hem met zijn mamma, de Man In The Moon Volboed dochter:
Afbeelding

En nog een keer de mams van de drie knullen:
Afbeelding

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 10:43

Himyar:

Citaat:
Mijn twee ruinen zijn Quarter horse kleinzonen van Man In The Moon xx, wat een zalige beesten!!
Uit deze Volbloed dochter van Man In The Moon:


Ik heb genoeg gezien.

Dat achterbeen past me van de moeder en die ene opgaande vos.
Dus ik ga beslist kijken naar de Grosso X Cor XAnthony's Dream.
Op deNRW-keuring.
Willen ze hem niet ,weet ik wel een liefhebber.

Dank.

Himyar

Berichten: 4539
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:28

Zeker gaan kijken, want ik heb wel eens iemand gesproken die een K.W.P.N. nakomeling had van Man In The Moon (heb het paard ook zelf gezien) en zij was zeer te spreken over haar bruine.
Springen kunnen ze veelal ook, zelfs die drie Quarter horse kleinkinderen die ik heb gefokt, terwijl hun vaders daar absoluut NIET op zijn geselecteerd, verre van.