[WN] Dna /genetics test Davis

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sunny

Dna /genetics test Davis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 15:48

Even een vraagje, heb via de AQHA een dna kit en genetics test opgevraagd, nu alles ingevuld en wil de boel opsturen. Nu zit er nog een brief bij over Import Permits. Je moet schijnbaar een import permit en statement of health letter uitprinten en op de envelop plakken. Maar is dit ook nodig als je alleen haar verstuurt? Heb dit in het verleden nooit hoeven doen? Vind het allemaal nogal omslachtig, zouden ze het niet in behandeling nemen als ik dit niet bijvoeg? Er zit ook nog een soort van verklaring bij. Is dit die statement of health letter?

ElCid

Re: Dna /genetics test Davis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:25

Import permit is verplicht omdat er haren van (levende) dieren in de enveloppe zitten, hetzelfde geldt voor de Statement of Health. Dus ja, er bij doen anders komt het waarschijnlijk niet eens aan!

Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 09:43

Maar waar vind ik dan die Statement of Health? Of is dat iets wat ik zelf moet typen? is er misschien een voorbeeld van ofzo?

Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 09:52

Pff, wel effe op de achterkant kijken van de bijgaande brief. Daar staat dus de letter geprint haha, blond..