Wij hebben 2 weken geleden onze merrie in laten slapen en nu is mijn moeder op zoek naar een betrouwbaar paard. Ze vindt tinkers erg leuk en wil graag weten waar ze een goede, doorgereden tinker kan kopen.
stalnijmegen
Bokt markt...Marktplaats en gewoon je ogen en oren open zetten om je heen en verder gewoon lekker gaan proefrijden want op papier zijn meeste paarden lief ...maar ja zijn ze dat ook echt....
Ik woon in Best en Jack staat in Oirschot tegenover de kazerne dus je kan makkelijk een keer komen kijken en rijden
nieky1993
Geplaatst: 21-02-13 09:20
Kanters in Someren Ierse Tinker in oirsbeek En de tinkerboerderij in Uden ( weet wel niet of die atm te koop hebben)
Met deze heb ik de beste ervaringen ( en ook gehoord)
wisky
Geplaatst: 24-02-13 16:36
Ik mag elk jaar verschillende jonge tinkers van de familie kanters beleren. Al hun zelf gefokte dieren zijn waanzinnig fijne dieren om mee te werken. Ze zijn stabiel opgegroeid in kudde verband en toch voldoende in de hand geweest om zich netjes te gedragen tegenover mensen. Zeker een aanrader om daar eens te gaan kijken. De koffie is er altijd klaar! Ze hebben altijd wel paardjes aan van verschillende leeftijden en verschillende niveau's.
Allienda
Geplaatst: 27-02-13 08:35
Tijdens mijn zoektocht naar mijn tinker ben ik bij de Bonte Parels geweest en aantal keer getelefoneerd met Tinkerstal de Gorterstraat. Beide stallen zijn echt super fijn en eerlijk!
De bonte parels hadden op dat moment alleen jonge paarden en de Gorterstraat had toen een paardje wat ik geweldig vond maar wat ze me niet wilde verkopen omdat ze dachten hij te sterk was voor me en niet achter de verkoop stonden. Ze waren bang dat er ongelukken zouden gebeuren. Dat vond ik echt super, in de zin van dat ze ook eerlijk zijn. Ze hadden me ook dat paard kunnen verkopen met alle gevolgen vandien!