Ik startte al eens eerder een topic (over iets helemaal anders maarkom) waarin ik foto's zocht, ik kreeg toen een hele reeks naar mijn hoofd geslingerd dat daar copyright opstond enzovoort. Nu, als jij iemand bent die zijn foto's NIET wil delen, gelieve hier dan niet te reageren. Ik vraag enkel foto's van mensen die vrijwillig hun foto's willen geven aan mij (er mag natuurlijk ook een watermerk opstaan en er wordt altijd verwezen naar de fotografe). Hiermee wil ik duidelijk maken dat ik geen zin heb in gezeur. Als iemand foto's vraagt aan mij van iets wat ik heb gefotografeerd zal ik deze altijd graag geven met mijn copyright erop. Niemand moet dit kopen van mij, ik vind het juist leuk als mijn foto's educatief gebruikt worden.
Nu kom ik eindelijk aan wat ik wou vragen

Ik doe mijn eindwerk over geboortebegeleiding. Het zou heel fijn zijn als ik mooie foto's heb van geboortes en misschien ook van ingrepen / problemen tijdens de geboorte enzovoort. Gewoon voorbeelden van wat je meegemaakt hebt krijg ik ook graag, dan kan ik dit wat 'verhalender' verwerken in mijn tekst! De foto's zullen dus in mijn stageverslag verschijnen met verwijzing naar de fotograaf en/of eigenaar van het paard, met een educatief doel. Ik zal ze misschien ook gebruiken in mijn powerpointpresentatie tijdens mijn voorstelling. Alvast heeeeeel erg bedankt!!
Mvg, Fien Vanbelle