Eens kijken of jullie nog eventuele suggesties hebben. Heb geen benul van de hengsten die er bijgekomen zijn
Mijn eisenpakket is:
- hengst die vosbont vererft. Anouk heeft dit gen ook, en wil perse wéér een vosbont veulen fokken.
- hengst mag niet groter zijn dan 1.53m (ivm de moeilijke bevalling van Rino die al behoorlijk aan de maat was)
- hengst moet ruim behang hebben, aangezien Anouk niet al teveel sok heeft
- bouw van de hengst vind ik ook belangrijk. Moet kloppend zijn, dus bv niet giga overbouwd e.d.
- goede gangen van de hengst vind ik ook belangrijk.
- hengst moet een rustig karakter hebben. Anouk heeft genoeg temperament, dus dat mag wel een beetje geminderd worden
- hengst die redelijk in de buurt staat van Apeldoorn, dus niet dat ik met Anouk naar de andere kant van NL moet gaan reizen. Ze staat niet echt te juichen om in een trailer te stappen, dus wil haar dan ook niet 2x een extreem lange rit aandoen.
Of de hengst goedgekeurd is of niet maakt me niet zoveel uit. Als de hengst maar aan mijn lijstje hierboven voldoet
De hengst die ik nu op het oog heb is Aaron van 't Melkhof van wisky
Hem vind ik goed bij Anouk passen, en voldoet aardig aan mijn eisen pakket

En Anouk
Hier ben ik het volledig mee eens.
Eoin hebben we nog nooit echt opgemeten maar buurmeisje en ik zijn het er wel overeens dat hij nu op (bijna) 4 jarige leeftijd al zijn moeder voorbij is qua hoogte 

Blos zelf is iets van 1,50) al heeft gehad. Daar zitten op volwassen leeftijd ook gemakkelijk hoogteverschillen in van 0-10 cm.
)