Spullen zelf maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Senna012Jarig

Spullen zelf maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 19:40

Hallo,
Weet iemand hoe je zelf dekjes, oornetjes en al dat soort dingen moet maken voor je pony? Ik wil namelijk zelf dingen gaan maken voor mijn welsh a. Ik hoor graag van iemand *D

X_Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:25

Heb je toevallig zelf een oud dekje? Met bijv. gaten of een die je niet leuk vind..?

Ik heb een oud dekje waar gaten in zaten de stof eraf gehaald. Nieuwe stof gekocht en die stof om de ''oude'' vulling van het dekje gedaan. Heb het nog maar 1x gedaan maar ben toch best tevreden over het resultaat.. En tja oefening baart kunst zeggen ze toch? Bovendien ook een leuke manier om oude shabrakjes te hergebruiken. Indien je geen denkje hebt kun je ook op bijv. marktplaats kijken naar goedekope oude dekjes. Zo heb ik al heel wat dekjes van 5 euro opgekocht.. Maar helaas heeft onze naaimachine het begeven :( Dus kan niet verder

Senna012Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 11:23

X_Dees schreef:
Heb je toevallig zelf een oud dekje? Met bijv. gaten of een die je niet leuk vind..?

Ik heb een oud dekje waar gaten in zaten de stof eraf gehaald. Nieuwe stof gekocht en die stof om de ''oude'' vulling van het dekje gedaan. Heb het nog maar 1x gedaan maar ben toch best tevreden over het resultaat.. En tja oefening baart kunst zeggen ze toch? Bovendien ook een leuke manier om oude shabrakjes te hergebruiken. Indien je geen denkje hebt kun je ook op bijv. marktplaats kijken naar goedekope oude dekjes. Zo heb ik al heel wat dekjes van 5 euro opgekocht.. Maar helaas heeft onze naaimachine het begeven :( Dus kan niet verder

Nee ik heb helaas geen oud dekje en/of waar gaten inzitten :P

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:05