Ik was even benieuwd hoe ik er het beste achter kan komen wat voor maat zadel mijn pony paard nodig heeft, hoe kan je dat zien of zijn er mensen hier met een Haflinger?
Je moet je eerst even bedenken welk merk en hoeveel je max uit wilt geven op een rijtje zetten. Dan een goede ruitersportzaak met zadelpasservice en dan komt zo'n winkel naar je toe met zadels (vaak ook 2e De hands) en dan kom je er met hun advies vaak wel is.
ThePast03
Geplaatst: 02-02-13 22:58
Omdat je waarschijnlijk meer reacties gaat krijgen op het forum Haflingers [HA] ga ik je topic daar naartoe verplaatsen. ED --> HA
Okay dan moet ik dat maar eens doen en waar kan ik dan de maat vinden voor mijn andere zadel die ik nog nooit gebruikt heb en wil verkopen? Is wel zo makkkelijk om erbij te zetten he:)
de maten staan meestal onder het zweetblad (weet al die namen niet meer bij zadels) zeg maar waar je singel zit daar staat als het goed is je inch maat ( grootte van waar je met je kont op zit ) maar weet niet of de breedte maten van bij de shoft er ook bij staan