Ik zou dus heel graag de fokker vinden van mijn Deense warmbloed merrie vinden. Gewoon om ze eventueel te kunnen mailen of een brief te schrijven omdat ik het leuk zou vinden als ze me wat kon vertellen over hoe mijn paard vroeger was, wat ermee gedaan is, foto's van haar als veulen, foto's van de moeder etc...
Mijn merrie heeft Deense papieren en het adres van de fokker stond erop. Ik heb hier een brief naar geschreven maar deze is terug gekomen met een stempel erop die erop wees dat ze verhuisd is...
Haar naam is Susanne Nikolajsen
Haar oud adres is Tværsigevej 4 8963 Auning, Denemarken.
Ik zat dus vast. Op een dag was ik weer aan het researchen op het internet en vond ik een veulen van mijn merrie 'Casilca', alsook het veulen van die merrie, 'My'.
Van de eigenaar van My stonden er gegevens bij dus heb ik die een brief geschreven. Ik was heel blij toen ze mij terug mailde met foto's van de kleindochter van mijn merrie. Jammer genoeg had zij geen contact meer met de fokker van haar paard en was die ook verhuisd... Anders had ik die fokker nog kunnen contacteren en kunnen vragen naar de fokker van casilca en dus misschien ooit de eigenaar van mijn merrie waardoor ik ook misschien bij de fokker van mijn merrie zou terecht komen...
Het spoor loopt dus terug dood...
Moesten jullie toch nog een idee hebben hoe ik verder kan zoeken of jullie hebben ervaring met dit soort dingen, zou het leuk zijn het met mij te delen!
Even in het kort:
Mijn merrie: Cherie http://www.sporthorse-data.com/d?i=10710087
Fokker van mijn merrie: Susanne Nikolajsen, is dus verhuisd...
Veulen van mijn merrie: Casilca
Fokker van veulen van mijn merrie: Lena Hagen
Veulen van Casilca: My
Fokker My: Eva Andersson
Eigenaar My heb ik dus gecontacteerd
) op haar oude adres een briefje sturen met de vraag of ze wellicht weten waarheen Susanne verhuisd is ?