Gezocht: welsh cob Vlietstede Magic Mario

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Magiccc

Gezocht: welsh cob Vlietstede Magic Mario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 16:31

Wie weet waar hij nu is? Zou het heel graag willen weten!

Even wat info:

Welsh cob
Zwart met kolletje en 1 klein wit achtervoetje
Grote E-pony ( 1.56 m. schofthoogte)
Roepnaam is ( of was) Magic en stamboeknaam is Vlietstede Magic Mario
Hij is nu ongeveer 11 of 12 jaar denk ik?

Ik heb helaas geen foto meer van hem op de computer staan.. -O-

http://www.allbreedpedigree.com/index.p ... _font=1&l=

Ik heb al gegoogeld en op bokt gezocht maar niets gevonden.
Er staat wel ergens toen ik hem net had verkocht een reactie dat ik hem op z'n boerenfluitjes heb gereden maar dat is niet waar. Hij had een hele tijd stilgestaan daarom was hij zo stijf := dat was niet erg aardig...

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:36

zover ik weet is die ergens aan een manege? aan de kust verkocht maar kan het natuurlijk ook fout hebben...

wat weet je tot nu toe dan van hem?

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 12:43

Eerst had ik een PB ontvangen van iemand die zei dat hij naar de slacht is gegaan omdat hij vals werd.
een paar weken later ontving ik een PB van iemand die zei dat hij naar manege De Westkustruiters in Wassenaar is gegaan, waar ook zijn vader stond. Hij heet nu Mario en is het lievelingspaard van heel veel manege ruitertjes.

Ik weet dus al vrij veel maar heb dit nog laten staan voor het geval dat er iemand nog meer info heeft :)

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:31

Klopt!, Hij staat op manege de Westkustruiters in Wassenaar waar ik rij. Hij doet t supergoed en is echt een schat. :D

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 10:50

Gelukkig maar! :D Ik mis hem nog steeds maar het is fijn om te weten dat hij daar goed staat. Snap niet dat ik eerst een PB kreeg dat hij naar de slacht is gegaan! Ik was geschokt!

Hij heeft nu ook vast geen zomereczeem meer omdat hij aan de kust staat? Misschien is het maar beter ook dat hij nu daar staat. En hij heeft een heleboel fans haha :D

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:15

Magiccc schreef:
Gelukkig maar! :D Ik mis hem nog steeds maar het is fijn om te weten dat hij daar goed staat. Snap niet dat ik eerst een PB kreeg dat hij naar de slacht is gegaan! Ik was geschokt!

Hij heeft nu ook vast geen zomereczeem meer omdat hij aan de kust staat? Misschien is het maar beter ook dat hij nu daar staat. En hij heeft een heleboel fans haha :D

Haha, volgens mij heeft ie geen zomereczeem nee. Hij staat nu een paar weekjes op het land want hij heeft namelijk vakantie *\o/*