Nakomelingen van Montgomery ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xLIESSSxJarig

Nakomelingen van Montgomery ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 12:48

Hoi hoi medebokkers !! :)

Ik ben op zoek naar nakomelingen van de hengst Montgomery (PuriosoxJulio Mariner).
(hier even de link op horsetelex: http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/56464)

De reden waarom ik op zoek ben, is omdat ik zelf een merrie heb die Montgomery als vader heeft. Ik zou dus graag te weten komen of er meerdere nakomelingen zijn, hoe deze het doen in de sport, hoe deze qua karakter zijn,... Dit doe ik eigenlijk allemaal puur uit interesse over de afstamming van mijn merrie.

Uitleg of informatie over Montgomery zelf mag natuurlijk ook altijd, want ik schijn maar bitter weinig over deze kerel terug te kunnen vinden op het internet... (en ik weet eigenlijk niet echt waar ik nog zou kunnen zoeken, daarom vraag ik het even op bokt)

Alvast bedankt voor jullie hulp !!

Groetjes

karst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:14

Hallo,
Ik heb even tweejarige vos merrie van Montgomery en heb ook heel Internet afgespeurd en kon Niels vinden. Geen foto, geen Eigenaar niets. Heb selfs Kwan gebeld, maar die doen geen mededelingen over hengsten die er in de bezichtigingsronde Zijn uitgegooid. Ben wel benieuwd naar iets van informative. Wie weet wie Montgomery gehad heft of gereden?

xLIESSSxJarig

Re: Nakomelingen van Montgomery ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 21:55

Er is inderdaad bitterweinig over hem te vinden helaas... Zelfs bokt weet het blijkbaar niet :wow:
Hoe ziet jij merrie eruit karst ? Wat is haar karakter ??

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:31

Denk dat de reden dat je niet veel vindt is omdat hij nooit ggk is geweest bij het KWPN. Dacht te herinneren dat hij tot de 2e bezichtiging heeft gehaald.
Is hij ooit ggk geweest bij het NRPS?

xLIESSSxJarig

Re: Nakomelingen van Montgomery ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 13:49

Geen idee...
Dat hoop ik dus zo'n beetje te weten te komen ;)

Er zijn ook niet veel nakomelingen van hem te vinden helaas... Rede hiervoor is waarschijnlijk opnieuw die goedkeuring, maar schijnt ook op jonge leeftijd te zijn gestorven.