Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cambiar schreef:Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid.
Weet er iemand Lusitano hengsten zitten die zoon zijn van de grullo hengst Quiosque en ook grullo zijn van kleur?
Ik ken er eentje, Fausto, maar vroeg me af of er nog waren?
Er zijn verschillende leuke kleurtjes, maar geen grullo helaas. Cambiar schreef:Ze weet het ook niet....waren deze optie's oa die ik al ben nagegaan...
. Daar hoef je dan dus niet voor te testen. Jessix schreef:De moeder van Fausto is schimmel. Maja heeft geen zin om hem te laten testen, dat mag degene doen die het zeker wil weten. Ik heb mijn paard trouwens ook zelf laten testen.
keona schreef:Jessix schreef:De moeder van Fausto is schimmel. Maja heeft geen zin om hem te laten testen, dat mag degene doen die het zeker wil weten. Ik heb mijn paard trouwens ook zelf laten testen.
nou als ik ik een grullo ga kopen en ik daar ook voor moet betalen,dan wil ik wel zeker weten dat hij grullo blijft en niet een schimmel word.wel makkelijk.
maar de uitleg wat hier boven over schimmel ouders en kleuren word gezegt bedoelde ik in ieder geval ook