Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gitje65 schreef:IK hoop idd dat er nu eens werkelijk gekeken wordt waar we onze paarden voor gebruiken; met het plaatjes fokken zitten ze nu op een doodlopende weg.
Ik ben inmiddels na de nodige frustraties geen lid meer, ik wens het KVTH veel succes en wijsheid in de toekomst!
gitje65 schreef:IK hoop idd dat er nu eens werkelijk gekeken wordt waar we onze paarden voor nodig gebruiken; met het plaatjes fokken zitten ze nu op een doodlopende weg.
Ik ben inmiddels na de nodige frustraties geen lid meer, ik wens het KVTH veel succes en wijsheid in de toekomst!

mimp3 schreef:gitje65 schreef:IK hoop idd dat er nu eens werkelijk gekeken wordt waar we onze paarden voor nodig gebruiken; met het plaatjes fokken zitten ze nu op een doodlopende weg.
Dit vind ik nu zo'n flauw antwoord. Ook op het haflingerforum zitten mensen die dit hardop roepen. Ook wij zijn voorstander van een haflinger die kan bewegen,die leuk mee kan doen in de sport. Dit betekent inderdaad jarenlang frustraties. Maar wij zijn niet bij de pakken neer gaan zitten en proberen met onze gefokte haflingers te laten zien dat het wel mogelijk is om goede stamboekmerries te fokken die ook heel leuk in de sport meedoen. En het kan. Daar bij is de laatste paar jaar door het KVTH wel degelijk een kleine sprong vooruit gemaakt om de haflinger in de sport te promoten. Het hoogste aantal inschrijvingen op de nationale bestond uit gebruikers rubrieken en ook bij de elitekeuring twee jaar geleden werd er plaats gereserveerd voor dressuurrubrieken. En ja het is nog niet veel maar,men moet ergens een begin maken. Maar als alle gebruikers hun lidmaatschap opzeggen omdat er niet genoeg naar hun geluisterd word? Waar blijven we dan? Het is zelfs zo dat ik al deze gebruikers die altijd zo hard lopen te klagen nog nooit op een vergadering gezien heb,zelfs niet toen het ging over een fokplan en sportpredikaten..