Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
?
. ik heb wel al gemerkt dat hij supergraag springt, maar da doe ik zelf helemaal ni graag
.
Want mijne is op het moment even oud.Wiepeke schreef:Ik heb een nu 4,5 jarige ruin van Wildfire. Hij is niet groot, ongeveer 1.42m. En hij is heel donker van kleur, met zelfs een paar zwarte plekken. Hij is echt superbraaf onder zadel en heel erg leergierig. We zijn nu een jaartje bezig met vrijheidsdressuur en hij pikt heel vlug op. Ik stuur nog een PB voor foto's. Groetjes Katja
! Kelly_Viona schreef:Luna is ook redelijk donker van kleur op het moment. In de zomer lijkt ze veel lichter, maar als het kouder wordt krijgt ze een donkere vacht. Ik ben ook wel benieuwd naar je foto'sWant mijne is op het moment even oud.
Ik ga proberen in het weekend deftige foto's te trekken, want heb geen recente meer.
Kelly_Viona schreef:Ik heb een paar foto's gemaakt. Ze lijken nu wel extra donker door de sneeuw en doordat het 's avonds was en donker begon te worden.
Aan de andere kant heeft ze wel wat meer manen, maar hier heb ik geen goede foto van. Ze heeft nog niet de manen van haar ouders, maar dat komt nog wel.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]