Sinds 17 januari 2012 ben ik eigenaar van Decorosa XXV, een Spaanse merrie. Ik heb haar gekocht in Nederland ze was licht ingereden in Spanje werd me verteld. Ze was kopschuw wou de trailer absoluut niet in en haar uit de stal halen was al een hele opgave. Verder was ze wel nieuwschierig en heel koel wel een tikkeltje eenkennig, mager en wat overbouwt. Toch heb ik haar gekocht en ik ben nog steeds heel blij met haar
Inmiddels heb ik haar opnieuw beleerd en heeft ze een hele metamorfose doorgemaakt. Ze is niet meer kopschuw enzovoorts maar nog wel een tikkeltje eenkennig 

haar brandmerk:

Ik dacht altijd dat het een D in spiegelbeeld was van Decorosa , maar het zijn dus een J en een C het brandmerk van de fokker Joaquin Contreras Martinez
haar gegevens op het ancce:
http://www.lgancce.com/lgpreancce/asp-publico/arbolGenealogicoPRE/ConsultarArbolGenealogicoPRE.aspx?ID=YQ3DYLrYVKo=
hier staat ook haar fokker en haar vader, misschien komt dat iemand bekend voor?
Dus heeft iemand wat meer informatie over haar of haar afstamming, of weet iemand een manier om nog meer te kunnen vinden?
Ik ben benieuwd!