Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lina_1979 schreef:Ben benieuwd wat jullie een redelijke prijs vinden voor een 10 jarige Haf. merrie met stamboom?
Zelf wil ik de merrie recreatief gaan rijden, en met de tijd evt gaan dresseren,
dus niet voor de fok of op hoog niveau gaan rijden/springen.
kinel schreef:mijn haf is een merrie van 9 jaar en heb er toen 1600 voor betaald. was toen 4.5 jaar. ze kon alleen de basis. was wel goed door gereden. ook de papieren zijn heel goed. opa van moeders kant voor het leven goed gekeurd en vader heeft ook goede indruk achter gelaten en in amerika gestaan.
Miepie77 schreef:Je kan ook zoeken naar een 3 jarige ruin, die kan je op t moment al voor 500 euro krijgen, als je toch alleen recreatief gaat rijden
Roosch schreef:Miepie77 schreef:Je kan ook zoeken naar een 3 jarige ruin, die kan je op t moment al voor 500 euro krijgen, als je toch alleen recreatief gaat rijden
Met de informatie die wij hebben van TS vind ik dit geen goed advies. Wie zegt dat TS met een jong paard overweg kan? Wie zegt dat de 3-jarige ruin braaf is? Wie zegt dat hij gezond is?
Lina_1979 schreef:Ze loopt niveau B, is braaf op stal en in de omgang.
Ze is niet dominant, kan goed met andere soortgenoten, ze is gezond, geen eczeem of stalondeugden.
Alleen naar buiten gaan vindt ze nog wat spannend