Ik wil graag een startkaart aanvragen met mijn paard. Nu wordt er bij KNHS de levensnummer van mijn paard gevraagd, Deze staat nergens op de papieren (frans stamboek) Hoe kan ik aan dit nummer komen?
Ook wordt de levensnummer/chipnummer gevraagd van haar vader en moeder, maar deze staan wederom niet op de papieren. Evenals de geboortedatum staat alleen een jaartal van ouders.
Als ik bij KNHS intik voor zoekopdracht naar de ouders bestaan deze ook niet.
Hoe en wat, weet iemand hoe deze te achterhalen zijn? Anders krijg ik een startkaart met ouders onbekend, en wil hem toch graag compleet hebben.
Groetjes
Suzanne F.
Geplaatst: 25-12-12 10:34
Even de KNHS bellen? Na de kerst natuurlijk.
besita
Geplaatst: 25-12-12 22:04
kan je het papier een keertje inscannen ? kan eventueel eens via Haras Nationaux of FFE compet ed instanties natrekken
Tik de naam ik ... zoek staat nu op 'naam'/nom maar je kan ook op nummer (hebt je niet) of algemeen doen (krijgt je veel onnodig info). Als je geregistreert bent krijgt je alle informatie, zo niet dan kan je alleen de stamboom van het paard achterhalen.
Trouwens een emailtje naar het HN en je krijgt ook het nodige informatie toegestuurd.
Nytomarfama is inderdaad ons paard, het is alleen een merrie, waarom ze blauw daar is? Haha Maar tot zover nog geen levensnummer van ouders.
Peterina
Geplaatst: 26-12-12 19:28
Stond zo in de databank ... zal het veranderen voor je. Hoog in het bloed staande dame! Een email naar Haras Nat. met de vraag en je krijgt alles 'officieel' vermeld terug.
Dankje, is toch wel leuk dat het goed op de site staat haha! Geen idee hoe en wat hoog in bloed staat, ik ben totaal niet thuis in bloedlijnen/papieren. Ik vermeen dat ze spring gefokt is?