(geen idee of dit hier goed staat, anders sorry)
Lief persoon bracht kerststol (zo'n brood met spijs, poedersuiker enz) Niemand thuis dus plastic zakje aan hek.
Niet nagedacht of shet in wei over het hoofd gezien (no comments....)
Shet is allesverslindende eetverslaafde en heel slim, dus heeft ws kans gezien om plastic zak te pakken te krijgen.
Iig toen ik kwam was er dus een shet met een snoet vol poedersuiker en spijs die vrolijk op een stuk kerststol stond te kauwen
In eerste instantie moest ik wel lachen (hou wel van shethumor) en was ik opgelucht dat ze het plastic en de verpakking links had laten liggen (zoals ik al zei ze eet echt alles...)
Later ging ik me wel afvragen of het kwaad kon, er zat tenslotte spijs enzo in. Nou denk ik dat ze de spijs niet echt lekker vond, want er lag een stukje brood met heel veel spijs op de grond helemaal platgetrapt. Toch zal ze wel wat binnen hebben gekregen.
Voor de zekerheid pony op stal gezet met alleen plakje hooi. Zie niks geks aan haar, maar vraag me toch af of dit kwaad kan. Ze is namelijk ook drachtig. Dus wie heeft hier ervaring mee of kan me vertellen of dit slecht voor haar is of niet?