Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Aanvragen paspoort/omzetten papier voor een ''bestaand'' paard betekend idd dat je lid moet zijn.kleinvosje schreef:Ik vind het KWPN in alles zeer discutabel qua prijzen. Je moet overal apart voor betalen, en niet zo weinig ook. Dit is dan ook precies de reden waarom ik geen lid meer ben.
Sammie schreef:predikaten zijn helemaal niet gratis! Je moet ze eerst nog verdienen en vervolgens zelf nog eens een brief sturen dat je pref, prest, sport e.d. wil. Staat allemaal in hun systeem, maar een beetje fatsoenlijk zelfdenkend meganisme is dan weer iets te veel gevraagd.
misterA schreef:Heb je daar dan ervaring mee?![]()
Afgelopen vrijdag gewoon tijdens een stb.inschrijving tegen de inspectie gezegd dat mn merrie prestatie is,
via haar mobieltje met internet ingetoetst en voila.......
En het stond meteen in het systeem.
Sammie schreef:misterA schreef:Heb je daar dan ervaring mee?![]()
Afgelopen vrijdag gewoon tijdens een stb.inschrijving tegen de inspectie gezegd dat mn merrie prestatie is,
via haar mobieltje met internet ingetoetst en voila.......
En het stond meteen in het systeem.
Verkeerde been uit bed gestapt? Ja daar heb ik ervaring mee. Meer dan jij denkt en ik geloof ook niet dat dit ook maar enig iets ter zake doet over het feit dat een systeem iets wel of niet automatisch kan of hoort te doen.
In deze tijd vind ik briefjes sturen met verzoek tot predikaat een beetje ouderwets. Het staat al het systeem en als er dan drie ster/keur merries zijn moet er gewoon zelf plop bij komen te staan bij de moeder dat ze preferent is. Dat kan gewoon, maar bij het kwpn moet je het nog ‘aanvragen’. Daar hoef je idd geen lid voor te zijn, maar het gaat dus niet automatisch. Je moet ze er op attenderen. Dat laatste zou dus imo niet nodig hoeven zijn. Dus via mobieltjes intoetsen hoeft dan dus ook niet