hallo bokkers ik heb een pony Menai Raymondo noem hem Rocky maar eigelijk was mijn vraag is er iemand die ook een paard/pony heeft die Menai heet ik vind het wel leuk als ik foto's heb van zijn familie en voor de mensen die ook een Menai pony hebben ook leuk om te zien doen ze dressuur springen of cross? en welke kleueren en aantekeningen vooral??? [img]rocky192[/img] [img]img1507931454[/img] [img]img1507932077[/img] [img]img1507977049[/img] [img]img1516280877[/img] [img]rocky7070[/img] dat waren de foto's en Rocky ik spring dressuur en sos cross hij heeft 4 wirtte beentjes en een vlam bles en een wit buikje duss iemand??
Je foto's doen het niet op die manier, je moet ze denk ik eerst even uploaden
Als er Menai voor de naam van je pony staat hoeft dat overigens niet te betekenen dat elke andere 'Menai' familie is hoor. Menai Stud is de stal waar je pony vandaan komt, daar zijn echter wel meerdere bloedlijnen dus ook meerdere 'families'.
Dit is mijn Menai Nanci, (Menai Cadfridog x Cethedine Telynor) Sectie C stermerrie van 9 jaar
Ze is onder het zadel beleerd en voor de wagen alhoewel ze dat laatste momenteel niet doen. Dit jaar willen we haar bij de hengst hebben.