Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MacavityL schreef:Wie weet kun je per punt aangeven wat je zelf allemaal al gevonden hebt en dan kunnen de mensen hier aangeven of het klopt en of je ergens misschien nog wat extra informatie voor moet zoeken. Steek er zelf wat tijd in ipv de vragen op internet te zetten en hopen dat iemand de antwoorden op internet zet zodat jij deze copy & paste in een powerpoint kan zetten.
welmoed__ schreef:MacavityL schreef:Wie weet kun je per punt aangeven wat je zelf allemaal al gevonden hebt en dan kunnen de mensen hier aangeven of het klopt en of je ergens misschien nog wat extra informatie voor moet zoeken. Steek er zelf wat tijd in ipv de vragen op internet te zetten en hopen dat iemand de antwoorden op internet zet zodat jij deze copy & paste in een powerpoint kan zetten.
Wat is dat nou voor onzin, zeg ik hier ergens dat ik het kopieer en plak? Staat nergens toch?! Ik vraag om hulp zodat ik het kan gebruiken in me powerpoint.
Graag niet zulke stomme reacties, heeft niemand wat aan.
MacavityL schreef:Wie weet kun je per punt aangeven wat je zelf allemaal al gevonden hebt en dan kunnen de mensen hier aangeven of het klopt en of je ergens misschien nog wat extra informatie voor moet zoeken. Steek er zelf wat tijd in ipv de vragen op internet te zetten en hopen dat iemand de antwoorden op internet zet zodat jij deze copy & paste in een powerpoint kan zetten.
NoTrouble schreef:Misschien kun je je aannames in het vervolg iets genuanceerder brengen, zodat de TS er ook nog iets aan heeft. Dit komt een beetje over als afzeiken, terwijl er genoeg topics zijn die veel minder informatief zijn dan deze.
Daarbij, als TS iets wil kopieren en plakken van internet heeft ze keuze genoeg lijkt mij en hoeft ze daar echt geen topic voor aan te maken. Jammer dit.
Als je niets zinnigs te zeggen hebt wat inhoudelijk van waarde is voor het topic, reageer dan gewoon niet.
Macavity schreef:Wie weet kun je per punt aangeven wat je zelf allemaal al gevonden hebt en dan kunnen de mensen hier aangeven of het klopt en of je ergens misschien nog wat extra informatie voor moet zoeken.
Moderator schreef:TS graag even duidelijk aangeven waar je vastloopt of wat je niet goed begrijpt. Dan kan er hier juiste uitleg worden gegeven zodat je zelf de antwoorden kan vinden op je vragen.