Een van mijn paarden is ingeschreven in het NRPS stamboek. Haar vader is Haarlem. Ze staat te koop en mensen knappen af als ze horen dat ze in het NRPS staat ingeschreven. Nu was mijn gedachte om haar over te laten schrijven naar het KWPN. Is dit mogelijk of is dit juist onder geen beding mogelijk?
Ze zal niet zomaar overgeschreven kunnen worden . Iig niet zomaar stamboek krijgen . Wat is de reden dat ze nrps is ? Niet dat dat wat uitmaakt . Kan op dat paspoort toch niet rijden
Ik ben ''lid'' van New forest en NRPS. Moeder was ook NRPS en om dan ok nog lid te worden van KWPN ging me te ver. Bovendien vraag ik me af of ze wel als vol KWPN ingeschreven kan worden.... Als ze op 3 jarige leeftijd naar de NRPS keuring gaat dan kan ze wel in het stamboek worden opgenomen.
Haarlem is toch gewoon goedgekeurd? En moederlijn is ook bekend? Volgens mij kan dat prima hoor. Morgen gewoon even bellen.
Ik had hetzelfde alleen was hengst niet ggk bij kwpn kon ik wel kwpn papier krijgen (blauw) maar geen ster enz (moest dan eerst prokken cornage etc) Dus heb dat toen niet gedaan, zo'n onzin.