Hallo bokkers, Er zijn heel veel paarden-eigenaren die een leuke bijnaam hebben voor hun paardjes. Maar mijn pony heeft nou net weer zo'n naam waar je eigenlijk geen leuke bijnaam bij kunt vinden. Hebben jullie leuke suggesties? Mijn haffie heet Amor. Liefs mij.
Het is wel moeilijk het is wat je net lekker klinkt. Mijne heet bijvoorbeeld. Nicolle's Jewel (spreek uit als djuuwol haha) Ik noemde der opeens gewoon Jew.. en als ik boos ben JEWEL! haha
Jup inderdaad, ik noem ook geen afkorting van mijn pony's naam, daar kan ik echt niks mee; roep meestal iets van een verkleining (blessie) of gewoon beertje
De bijnaam van Jip is "Gouwe Ouwe". Hij is inmiddels (bijna) 25 jaar oud en nog topfit en mooi goudkleurig. Mijn stalgenote bedacht die naam en ik ben daar eigenlijk wel trots op
Eerder noemde ik hem liefkozend ouwe sok, maar dat was voor hij zo fit werd. Gouwe Ouwe past nu veel beter bij hem.
Oftwel, zoek een naam die bij het karakter van je haflinger past, niet perse iets wat op zijn naam lijkt.
Kabayo
Geplaatst: 26-11-12 22:53
.
Laatst bijgewerkt door Kabayo op 11-01-26 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt
morrie is leuk lekker kort en met een ie op t eind. Bij Ammie is t net of t een afkorting van Ammika is. Mijn haf heet Nobel > Nobby en als ie lastig of dwars is Tinus
Als bijnamen gebruik ik meestal ook verklein woorden. Mijn haf heet Mia, haar bijnaam is Mietje... Dus die 3 vind ik ook het leukst. Immidels al een bijnaam in gebruik genomen?
bijnamen van mijne hij heet wander: Penny, wandje, kerel, ventje van mijn merrie libelle: Belle, dame.
Van amor zou ik zelf snel mor maken.
Anoniem
Geplaatst: 09-12-12 18:24
Bijnamen van mijn paard (ze heet vodje/vo de coeur): Vliegende Kroket,Barbie,trut,bitch,flappie,voddie,vodseltje,muts,en nog veeeel meer. Bijnamen van mijn pony (ze heet Angela/Angela v. Stal de Sprenger): Angie,Ang,prinses,poownie, Bijnamen van grotere pony (safari): Safje Girafje,Saffie,Snorremans.
**Ik heb inmiddels ook al een andere naam gevonden voor mijn paardje. Laatst was ik aan het wandelen met hem, en toen viel het me op dat hij buiten écht een aap is. Dus ik: jij bent echt een aapie hea amor. Dus nu noem ik hem ook wel aapie Amor of gewoon aapie. Maar ook Morrie en ventie/vent doen het goed. **