Voor mijn lieve blondje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brandy75

Voor mijn lieve blondje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 23:19

Hai bokkers,

Voor mijn liefste blondje,

Je kwam vrij onverwacht mijn leven ingewandeld, inmiddels zo'n 2.5 maand geleden.. Op slag was ik gek op je, je mooie koppie, donkere vacht en mooie lange manen, en bovenal, je super lieve karakter.

Toch is het niet zonder slag of stoot gegaan tussen ons, de dag dat je gebracht werd ben je doorgegleden in de trailer op je ijzertjes, waardoor jij direct een rugprobleem had.

Helaas voor jou lieve schat drong dat bij mij pas na 7 weken door, toen je zover was dat je met afhangend koppie en oortjes in de stal stond... Zoveel pijn gehad dat je iedereen die erop stapte in no-time zand liet happen, naast mij aan de hand ging lopen bokken, en zo geiriteerd dat je totaal jezelf niet was.

Het spijt mij zo verschrikkelijk dat ik je zolang met pijn heb laten lopen, gelukkig kon de VA snel komen, dus hup aan de medicijnen en gedoseerd bewegen, gek doen mag, alleen wat jijzelf kan.

Na 3 dagen medicijnen trof ik een heel ander beestje aan op stal *\o/* <3 Je was zo blij mij te zien,liep dansend met me mee naar buiten, lekker aan de wandel, de paddock in.. aan de hand in de bak wilde je het liefst achter de andere paardjes aan.

De hele week heeft dit zo doorgezet, je was weer helemaal jezelf, ook je onrustige nerveuze buien waren voorbij.. je had mij niet blijer kunnen maken mooie meid! :j

Ook die vrijdag bij de hoefsmid was je superbraaf! ijzers eraf en weer mooie voetjes. Ik stond aan de andere kant naast je rustig wat tegen je te kletsen, en zag dat je rug wer helemaal recht was, ook was de verdikking op je rug weg en weer zacht. joepie de medicatie sloeg aan!

jij mn lief ben net herstellende van je rug, wat we rustig weer op moeten pakken..andere paardje is ongedeerd. oerstom ben ik geweest, het spijt me zo moppie. nu lijkt het erop dat je alleen een wondje aan je been hebt. ik hoop zo dat je morgenochtend vrolijk in je stal staat, dat je niet door mijn stomme fout weer last van je rug hebt.

ik hou van je lief paardenbeest!

zo dat lucht op om het even van je af te schrijven.