Een vriendin van mij ging mee met haar verzorgmerrie, zodat Spick niet meteen alleen de weg op hoefde. Alleen was Spick toch wat dapperder dan het "leidpaard"... De merrie durfde in het begin niet voorop te lopen, dus toen heeft mijn grote stoere kleine man het overgenomen
Voor degene die Spick nog niet kennen; Reedhill's Spick 'n Span is van 12 mei dit jaar en gefokt door bokker Neonlight, van wie ik hem vorige week heb gekocht. Hij is ontzettend lief, een echte knuffel, leert ontzettend snel en is niet snel onder de indruk van iets. Zijn vader is Bovenheigraaf's Camillo en moeders vader is Kantje's Ronaldo, zijn moeder is Neon Light.
De foto's zijn niet erg speciaal, maar ik vond Spick's "weg debuut" wel een topic waard

Aanschouw, mijn stoere stippenhengst
:1.

2.

3. "You... What have you done?"

4. Foto nummer vier en nog steeds vindt hij het niet spannend

Totdat...
5. WATERRR!!!

6.

(normaal loopt hij gewoon naast/achter me, maar hij werd zo jolig van het water dat hij mij voorbij was voordat ik het in de gaten had)
7.

8.

9.

10.

11.

Ik ben super trots op Spick, hij heeft zich voorbeeldig gedragen
Dat koppie trekt ie ontzettend vaak, alleen is dat op de een of andere manier niet vast te leggen op camera, want wat dat betreft lijkt ie op zijn moeder, camera is oren op standje vliegtuig. 
In 1 weekje tijd zo braaf de wijde wereld in, toppertje.