[WN] Info over Poco's Pop Luck en Ezee Attraction

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FindingJack

Info over Poco's Pop Luck en Ezee Attraction

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 08:32

Hoi, ben op zoek naar info over deze 2 hengsten....zitten achter mijn merrietje! :)

odessaolan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:31

Nou nog eens hallo.
Ik heb net op de topic gereageerd van je over de Olan fokkerij,grappig.
Ik heb dus 2 merries staan Odessa Olan en mijn andere merrie heet Regals Pride Lady,
haar vader is Poco's Pop Luck.
Als laatste heb ik vernomen dat de hengst meeloopt in de shows in Bobbejaanland,
maar dat is ook alweer een tijdje geleden.

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 12:47

Owww shows in Bobbejaanland......klinkt niet echt heel veelbelovend. Had het leuker gevonden als hij gewoon in de sport geshowed was. Mijn merrietje is wel heel goed gebouwd en goede gangen dus gaat zeker in Nederland geshowed worden. Maar ze moet eerst een veulentje krijgen! :)

odessaolan

Re: Info over Poco's Pop Luck en Ezee Attraction

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:22

Leuk dat jouw paardje een veulentje krijgt,door wie is ze gedekt?
Heb je je paardje toevallig bij Dimitri en Wendy gekocht uit Wetteren?
Mijn jonge appaloosatje (nou ja appaloosatje ze is nu al 1.55 cm) heeft ook superbewegingen,ze is erg slim en op het moment enorm aan het puberen,ze is ondertussen al zadelmak gemaakt,omdat ze zo'n sterk karakter heeft.

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 14:55

Nee, ze komt bij Fourstars Appaloosa´s vandaan in Ham. Ze is gedekt door de hengst van die fokkerij, Mr. Proud Host. Moet je anders even op hun site kijken. Hadden Dimitri en Wendy meer paarden uit de Olan fokkerij?? Slim om ze al zadelmak te maken....maar zorg ervoor dat je niet teveel druk legt op dingen die je van ze gedaan wil hebben. Daar kunnen Appy´s slecht mee omgaan. Ze moeten je vertrouwen en respecteren en dan gaan ze heeeeel ver voor je. Vanwege die eigenschap zul je ze weinig bij profs tegen komen. Die willen daar de tijd niet voor maken. Nu veel grondwerk doen maakt het rijden veel makkelijker straks....gewoon even een tip! ;) Aqua van mij heeft ook in Belgie op trainingstallen gestaan.....weet alleen niet welke. Die hebben er wel voor gezorgd dat ze geen bit me verdraagt omdat er veel te ruw met het bit gedaan is. Ook kan ze helemaal niet meer met druk omgaan. Ik heb alle tijd om haar weer goed te krijgen dus het komt wel goed maar toch....Een Appaloosa is geen Quarter.

Ik ben wel heel benieuwd naar foto´s van jou merrie hoor!!! :D

odessaolan

Re: Info over Poco's Pop Luck en Ezee Attraction

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:33

Jep klopt helemaal,dat Appy 's niet om kunnen gaan met teveel druk,ik weet er alles van :j .
Mijn andere merrie wordt dit jaar 15 jaar,ik heb ze vanaf 1 jaar en heb heeeeeeeel wat van haar geleerd,
en met haar afgezien (en zij vast met mij ;) maar het is nu een gouden paardje <3 voor me,ik kan 200 % op haar vertrouwen en dat is heerlijk!Dessy haar moeder is Olan Magali en haar vader Olan Robin.Van mijn bijna 15-jarige,die Pride heet,is Regal Woman haar moeder en Poco's Pop Luck haar vader.
Ik zal kijken of het me lukt om wat foto's te plaatsen.

odessaolan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:39

odessaolan schreef:
Jep klopt helemaal,dat Appy 's niet om kunnen gaan met teveel druk,ik weet er alles van :j .
Mijn andere merrie wordt dit jaar 15 jaar,ik heb ze vanaf 1 jaar en heb heeeeeeeel wat van haar geleerd,
en met haar afgezien (en zij vast met mij ;) maar het is nu een gouden paardje <3 voor me,ik kan 200 % op haar vertrouwen en dat is heerlijk!Dessy haar moeder is Olan Magali en haar vader Olan Robin.Van mijn bijna 15-jarige,die Pride heet,is Regal Woman haar moeder en Poco's Pop Luck haar vader.
Ik zal kijken of het me lukt om wat foto's te plaatsen.

Ride with Pride.......