Ik zat een beetje op Sukuposti te neuzen en kwam ook King Arthur tegen. Er staat bij hem een geboortedatum 2005 en dan nog een datum juli 2012 (met woordje died en een fins woord daaronder). Zal hij echt overleden zijn in juli?? Ben niet zo heel erg bekend op die site, en er staat veel in het Fins ook al klik je op engels.
Verder niet zoveel bijzonders wat er staat. Dat hij een ruin was, dat hij uit Nederland komt, de fokker, omschrijving van de aftekeningen, linkje naar zijn nakomelingen.
Angeliekje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-12 03:22
Dank je. Ik kreeg ook al een pb met een vertaalde tekst. Zit even helemaal in shock op de bank. Ik heb hem natuurlijk nog een tijdje meegemaakt op de Asheuvel, en hij is de vader van Jisse.
Er staat een kleine foto bij en als je er op klikt zie je een persoonsnaam staan. Ik heb reeds een oproepje gedaan bij de Finnen voor je
Angeliekje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-12 13:02
Bij de foto staat inderdaad de naam van de fotograaf en een emailadres. Ga daar wel even een mailtje naartoe sturen. Dank je snowdon dat je voor me aan het informeren bent! Weet dat er een aantal mensen zijn (zoals ik) die graag willen weten wat er gebeurt is...
Angeliekje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-12 13:29
Email is verstuurd naar de fotograaf. Hopelijk weet die meer...
Angeliekje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-12 16:02
Ik heb antwoord terug van de fotograaf Malika. Zij was tevens zijn eigenaresse. Arthur is ingeslapen vanwege hoefkanker. Ze heeft alles voor hem gedaan. Hij was eraan geopereerd en na een week in de kliniek is de hoefkanker terug gekomen. Ze heeft toen de beslissing genomen om hem van zijn pijn te verlossen. Hij is vredig ingeslapen en zij is tot het eind bij hem gebleven.....