Nakomelingen Purioso

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessa_Pro

Nakomelingen Purioso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 18:05

Ons paard is een dochter van Purioso, ze is inmiddels 15 jaar en met pensioen vanwege onduidelijke problemen en pijnen... Ze is nooit uitgebracht in de sport springen vond ze super erg dominant en ze houd van hard gaan

Ik ben benieuw naar haar (half) broers en zussen:)

Elisa2

Re: Nakomelingen Purioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:15

Veel zul je er niet meer vinden denk ik..Purioso is al een tijdje dood en de meeste nakomelingen al op leeftijd/overleden.

0Carolien01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 15:46

Purioso is de overgrootvader van mijn paard volgens mij!:)

ik ben alleen niet zo actief op bokt dus heb geen idee hoe ik een foto moet invoegen :$

Sara89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 16:04

Ik heb een merrie van Purioso. Ze is al wat ouder, ze is nu 19 jaar maar nog steeds vol energie. Ook zij vindt springen heel erg leuk. Ze is wel heel eenkennig, en houdt er niet van als mensen aan haar hoofd zitten. Ook is ze met rijden wel eens wat onrustig met haar hoofd. Het kostte me een tijd haar vertrouwen te winnen maar nu zijn we de beste vriendjes!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 22:58

Ik heb een Purioso(uit een Uppercut moeder) gereden. Fijn dressuurpaard was ddat. Kon ook fijn springen.

liekske84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:05

Ik heb thuis nog een echte nakomelingen van purioso. Hassan is een zwarte ruin van al 24 maar vermaakt zich nog prima onder het zadel en voor de wagen. Voor zijn leeftijd is hij nog erg kwiek, nooit ziek en altijd in voor iets nieuws. Ik heb nog nooit zo'n bomproof paard gehad, je kunt echt alles met hem doen.