Afbeeldingen stamboom Totilas???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YentlShots

Afbeeldingen stamboom Totilas???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 12:42

Hey bokkers, ik moet voor school(kunst) een stamboom van een paard maken, welk paard maakt niet uit. Ik heb voor Totilas gekozen ik heb alleen een probleem: Ik kan veel foto's uit van paarden uit z'n stamboom niet vinden:(. Ik kan z'n moeder niet vinden, de vader van z'n moeder, de moeder van z'n moeder, en alle overgrootopa's en overgrootoma's niet vinden. Ik heb al heel lang op google gezocht en ik kon echt geen afbeeldingen vinden. Even voor de duidelijkheid: ik heb al eens een keer een topic geschreven over schoolwerk en ik vroeg toen alleen naar andermans ervaringen en toen kreeg ik al meteen reactie's als: Volgens mij is het niet de bedoeling dat je bokt je huiswerk laat doen. Dit soort reactie's wens ik niet te krijgen want het zijn alleen afbeeldingen die ik zoek. Als je het hier niet mee ens bent dan reageer je maar lekker niet ;) .
Hier een link van Toto's stamboom, alles wat helemaal rechts staat vind ik niet, en lominka(moeder totilas) en Elsa st. pref niet(moeder van de moeder van totilas)
Ik hoop dat ik hier een antwoord op krijg zodat ik mijn stamboom kan afmaken.
Ik weet trouwens niet of dit hier goed staat???
Groetjesss

YentlShots

Re: Afbeeldingen stamboom Totilas???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 12:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:45

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 12:47

Nee die kende ik nog niet, handig zeg!
Ga mezelf meteen ff registreren

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:53

Toch beter googlenen dus ;)

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 13:14

Ik was anderhalf uur bezig geweest met alleen googlen. Sommige sites kun je met de beste wil van de wereld niet vinden ;) . En ik had in het topic geschreven dat ik dit soort reacties liever niet in mijn topic wil hebben, toch beter lezen dus :+

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:17

ik denk dat de afstamming wel te vinden is innd. zit bij die laatste link ook al de foto´s?
en anders misschien de fokker contacten? wie wet heeft di nog wat fotos

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 13:21

Ja daar zitten de foto's bij, ik heb er nog maar een paar niet, maar die probeer ik dan wel nog een keer te googlen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:37

Applelover schreef:
Ik was anderhalf uur bezig geweest met alleen googlen. Sommige sites kun je met de beste wil van de wereld niet vinden ;) . En ik had in het topic geschreven dat ik dit soort reacties liever niet in mijn topic wil hebben, toch beter lezen dus :+

Ik wil ook wel eens iets niet, gebeurt het toch...That's life! Er staat een knoepert van een knipoog achter. Dus misschien niet gelijk gepikeerd reageren kan ook enorm schelen :)

Overigs zal het vrijwel onmogelijk zijn om van alle merries een foto te vinden.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 14:14

Dan nog, als er in het topic staat dat ik dat liever niet wil hebben moet je dan toch reageren met zo'n flauwe reactie? En weet ik veel, die knipoog wordt ook vaak sarcastisch bedoelt. Jammer dat als ik dit soort topics maak er altijd mensen zijn die weer dit soort reactie's moeten plaatsen.

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:19

Waarom neem je geen contact op met zijn fokker. Die heeft volgens mij de moeder nog altijd. Of vraag eens bij In de strengen, er is al meerdere keren geschreven over de familie van Totilas, compleet met foto's.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 14:47

Ja dat zou ik wel willen doen, maar ik moet het best snel af hebben, voor vrijdag. In die korte tijd kan ik dat niet doen aangezien ik ook nog ander huiswerk heb

suusantana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:49

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:50

Jouw toon moedigt ook echt aan om je te helpen TS! (not :n)
Overigens zijn huiswerk topics volgens de regels van bokt gewoon niet toegestaan, en dan kan je van alles willen, maar wat niet mag, dat mag niet...

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 14:57

Het is geen huiswerk, het is een opdracht van school die je gewoon op school moet maken maar als je wilt ook thuis kunt maken

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:07

Moderatoropmerking:
Slotje. Huiswerktopics mogen niet. Daar dit info is die makkelijk te vinden is op het internet gaat dit topic op slot.