even een tip voor mijn shet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisenpip

even een tip voor mijn shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 22:27

hee ik heb mijn shetlander geschoren ander half maand geleden omdat hij al vreselijk dik in zijn vacht zit en voor de kar loopt. Nu merk ik dat me welsh warmer aanvoelt onder de deken dan mijn shet, het voelt niet echt koud maar ook niet warm maar gewoon. Moet ik dan straks een dikkere deken kopen? of maakt hij zelf zijn vacht aan onder de deken als het kouder word? ( ik ga hem niet weer scheren want hij heeft een blezuren en mag voorlopig minimaal 3 maanden toch niet voor de kar) Ik hoop graag op eerlijk goede reactie!
alvast bedankt

lisenpip

Re: even een tip voor mijn shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 23:42

niemand tip hoop zo snel mogelijk wat te weten!

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:47

ja als het kouder word en hij zich niet warm houd zul je wel moeten tot de tijd dat het haar weer terug komt halverwege de winter denk ik zo ,,

idefix4

Re: even een tip voor mijn shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:50

Ik zou in jouw schoenen zijn conditie goed in de gaten houden. Als hij meer moet eten om zich warm te houden, dan is een dikkere deken niet onverstandig. Zowiezo heeft hij nu een deken op neem ik aan en de nachten gaan weer kouder worden, dus het zal hem wel meer moeite gaan kosten. Dus een dikkere deken voor de koudere nachten lijkt me niet onverstandig.