Wie kan mij helpen.. Ik ben al jaren op zoek naar de leeftijd van mijn pony.. Nu heb ik mischien de naam achterhaald: Weidezichts Faruda. Wie weet meer van deze ''stal''naam? Ik zag dat er nog een weidezicht met dezelfde ouders is maar verder kom ik niet. Is er iemand die deze naam kent? Zodat ik naar mensen toe kan mailen of ze deze pony's eventueel kennen.
Dan heb ik nog iets.. Als je op deze link klikt kom je dus bij de afstamming.. Nou staat er dus dat mijn pony een veulen heeft gehad in 1981(ik noem het maar ''mijn'' pony maar weet niet of het de goede naam is). Maar als je kijkt naar het jaar wat bij de vader van mijn pony staat, staat daar 1994... Dit kan toch niet kloppen? De andere Weidezicht heeft exact dezelfde ouders in de stamboom staan als die van mij en ook daar klopt het jaar dan niet
Wie kan me helpen.
Peterina
Geplaatst: 31-10-12 23:15
De allbreedpedigree afstamming wat de datum betreft is waarschijnlijk gebeurt omdat iemand gewoon eenderwelke pony met die naam heeft genomen ipv van te zoeken achter een hengst met die naam. Vermelde pony is een merrie (rose kleur).
Heb wat verder gezocht en de stal 'Wernfrank' is engels en van fokker Stephens Wm. & Sons, Iso-Britannia ... die veelal met Welsh Mountain Ponies fokte.
wietske100
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-12 23:56
Super hier kan ik wat mee ga gelijk mailtje sturen of het om dezelfde pony gaat!
Ben t vanochtend achtet gekomen dat weidezichts faruda inderdaad mijn pony isabella is. De leeftijd heb ik van de knus gekregen, 11 mei 1977. Beestje is dus 35 jaar. Leuk om daar na 8 jaar eindelijk duidelijkheid over te hebben
haha ja echt een mega leeftijd he! maar dat valt de laatste 2 jaar ook behoorlijk te zien... ze is enorm mager terwijl ze goed eet. Krijgt 3x per dag slobber(seniores priores), gras en hooi. Zolang ze nog gelukkig is en zelfstandig kan gaan staan en geen pijn heeft laat ik haar lekker Veearts zei dat ze het nog prima had.
wietske100
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-12 19:17
ik zet er maar geen foto op van hoe haar lichaam er nu uit ziet,