Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Staat op de lijst om verkocht te worden (iemand interesse? Kan prima galopperen, schat van een beest
)
...niet dat ze meedoet voor de winst maar ik vind t al super dat ze in de baan is..verder fokte mijn vader dravers dus hier op het erf lopen nog 5 halfbroers/zussen rond van mn draver en hebben we nog een andere fokmerrie gehad die 2 dravers heeft gebracht en mijn vader heeft net op unitrot 2 jaarlingen gekocht..en ff voor het topic: IK WIL NOOIT MEER ANDERS!Als ik iemand vollop zie drijven en met n rood hoofd op een paard zit omdat het niet voorruit wil dan denk ik: neem n draver,het karakter,de bouw,alles!Ik vind t super!ik doe nu ook n btje aan Pat Parelli en ik krijg les van een andere bokker met n draver hier(die zal zich ook wel melden denk ik
) Ik heb al eerder geprobeerd om n soort meeting op te starten (o mislukt grrr) en toen waren er best wel veel geintresseerden
...ga er toch eens over nadenken om weer een draver/drafsport meeting te organiseren
Meer info over Salty staat in mijn profiel.
Ze kan alles... heeft een karaktertje, maar als ze je kent gaat ze voor je door het vuur en vertrouwt ze volledig op je... Ik zou denk ik geen ander paard meer willen... of iig een paard met wel een gelijkwaardig karakter... 
)
.