Foto's voor het '30 jaar Orchard' boek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

emma_orchard

Foto's voor het '30 jaar Orchard' boek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 23:36

Hoihoi welsh bokkers,

Omdat onze fokstal Orchard volgend jaar 30 jaar bestaat en mijn moeder Gosewien van der Zalm- van Klaarbergen binnekort 50 jaar wordt, ben ik nu bezig met het boek '30 jaar Orchard' als kadootje voor haar en opa.
Nu heb ik wel een groot bestand foto's, alleen die zijn natuurlijk allemaal van deze tijd, nog jonge foto's en daar staan dus maar beperkt ponnies op.
Dus vandaar dit bericht of iemand mensen weet die misschien foto's heeft, of dat je zelf vroeger ooit een hele gave/mooie foto van 1 van onze ponnies hebt gemaakt? Dan kan je m op hier onder zetten.

Verder is dit topicje ook een beetje voor Ellen van Leeuwen, heeft iemand contact gegevens van haar? Want zij blijkt vroeger veel foto's gemaakt te hebben en ik hoop dus dat zij nog oude foto's van onze ponnies heeft, maar zonder gegevens is het moeilijk aan de foto's komen haha.

Groetjes,
Emma

p.s. Het spreek misschien voorzich maar het is een kadootje dus mamma en opa mogen hier absoluut niks van weten!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:59

Afbeelding
Orchard Bellefleur 1994

Succes met je boek!