Ik ben namelijk op zoek naar een geweldig huis voor een voskleurig shet ruintje van ongeveer 95 cm. Zijn naam is Choco
3 weken geleden heb ik hem gekregen van een vriendinnetje om mijn mini gezeldschap te houden tijdens de revalidatie van mijn veulen. De pony waar ze mee op het land stond werd plots weggehaalt en zo kwam mijn shetje alleen te staan. Ik ging op zoek naar een tijdelijk maatje en mn oude klasgenootje bood me choocje aan.
Het kwam goed uit dat het een ruintje was omdat hij dan de winter samen met mn hengstveulen zou kunnen staan. Was het eventuele "hengstveulen-uitprobeer-dekken" van mn veulen op mn kleine merrie shet en het afspenen ook gelijk opgelost. Prima oplossing, helemaal blij..
Helaas ben ik er deze week achtergekomen dat het nieuwe weiland waar ze deze winter moeten staan zo vreselijk nat is dat ze er niet op kunnen. Mn merrie en veulen zijn zondag teruggekomen uit de revalidatie maar ze accepteert hem niet. Ik heb geprobeert ze samen te doen maar de paddock is te klein voor ruzie, hij kan nergens heen en ik ben als de dood dat ze hem kapot trapt als ze hem in een hoek krijgt.
Hij staat nu dus weer met mijn kleine shetje op het hoge, droge stuk maar dit kan niet de hele winter.
Ik zoek dus een geweldig huis voor een geweldige pony..!
Het best zou hij met 1 of 2 ponies wonen in een vast groepje. Ik heb een filmpje van hem gezien dat hij hartstikke leuk speelt met een groot paard maar ik zoek toch liever iemand met een pony van zn eigen maatje.. (maar proberen kan natuurlijk altijd)
Bij mijn vriendin schijnt het continue vechten te zijn geweest met de andere shets en ik kreeg te horen dat het een echte draak is. Echter is hij hier ontzettend lief, een echte schat van een pony.. Mijn kleine merrie hoeft maar met haar oren te bewegen en hij volgt de orders op.. Met mn veulentje is hij ook helemaal top maar de merrie accepteert hem dus niet..
Ik wil wel echt een goed huis voor hem waar hij ook lekker buiten kan en gezeldschap heeft van andere..!! Iemand die met hem bezig gaat vind ik ook leuker dan als grasmaaier..! Mn dochtertje van 4 heeft op hem "gereden' en dat vind hij prachtig..!
Wie kan hem een gewedige huis geven..?!?
Groetjes Patricia

Als je dat al blubberig vind zal ik mijn land maar niet laten zien