Mijn nemo'tje is nu al een maand bij mij, en hij heeft het hier reuze naar zijn zin! Staat nu al een hele tijd dag en nacht op de weide, en tot nu toe blijft dat nog wel zo even tot de weides echt veel te nat zijn. Hij is ook al een echte teddybeer, maar nog steeds degene waarop ik verliefd geworden ben! Hij is nog steeds erg aanhankelijk, nog altijd zo rustig. Er mag wel een bom ontploffen naast hem, het doet hem gewoon niets...
Eind vorige maand had ik een fotoshoot samen met hem, door een vriendin van me. Hier zijn best wel leuke foto's uitgekomen, en deze wil ik graag met jullie delen. Zijn manen zijn inderdaad niet zo goed geknipt, maar het was de allereerste keer en het leek makkelijker als dat het was, en voor we het wisten zaten we al te ver. Ze zijn nu gelukkig al terug bij gegroeid, maar ik denk dat ik ze gewoon ga laten groeien. Dat knippen is echt niet voor me weg gelegd!
Hier is hij dan, foto's van de laatste weken heb ik niet aangezien ik een tijdje mijn vriendje niet meer gezien heb.

We gaan vaak samen wandelen!

Zelf's zo lukt het ons!

hij is heel blij met zijn dikke vriend, flappie!

Soms ook een fotomodel!

Ondanks het feit dat zijn manen er zo verschrikkelijk uit zien!

Blijft hij nog steeds schattig!

Op de fotoshoot, de meest gekke manieren gedaan om die oortjes naar voor te krijgen en deze is de allerleukste foto!

Kiekeboe!

Mijn vriendje!
[/quote]