Leuke haflinger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eoweyn_x

Leuke haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 18:48

Een tijdlang heb ik op een haflinger gereden. Hij staat nu te koop, omdat ie ergens staat waar ie door meerdere mensen bereden wordt, en daar is het niet zo'n type voor..
Het schijnt dat als ie niet verkocht wordt, dat ie dan naar de slager gaat.
Hij is niet van mij, en ik heb hem ook niet te koop staan, maar ik geef heel veel om hem, en ik kan hem helaas niet kopen.
Toch wil ik voorkomen dat ie bij de slager terecht komt, omdat het een fijn beestje is, als ie maar niet met meerdere ruiters moet dealen.

Het is een 15 jarige ruin, 1.50 hoog, vader is Wellington, moeder is Annelies. Het is een veelzijdige pony, hij is uitgebracht op B niveau met zowel springen als dressuur. Hij heeft ook altijd voltige gedaan. Ik heb hem met een ander meisje een beetje vrijheidsdressuur aangeleerd, zo kan hij buigen, en hij was de spaanse pas aan het leren. Bitloos rijden heeft hij niet geleerd, al heb ik het wel vaak met hem gedaan.

Snel is ie niet echt, maar als je eenmaal een klik met hem hebt, gaat hij voor je door het vuur.

Nogmaals, hij is NIET van mij, en ik heb hem ook NIET te koop staan, maar ik wil dat hij beter terecht komt dan een biefstuk.

Advertentie:
http://dieren.marktplaats.nl/pony-s/600 ... -ruin.html

Groetjes, Caitlin

casanova

Re: Leuke haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:10

meid ,als ze er 1200 voor willen hebben en anders slacht daar zit 1000 euro tussen,ze kunnen dus wel paar x omlaag gaan...en als hij onder de 700 komt is hij zo verkocht.

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 19:20

Ja.. maar goed, ik wil alles proberen dat hij een beter huis krijgt. Hij wordt nu voor niets meer gebruikt, omdat ik eigenlijk de enige was die er nog op reed. En tja, een paard die niets doet, niets oplevert en alleen vreet.. Daar hebben ze niets aan

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 16:22

Het plaatsen van een advertentie voor derden is niet toegestaan, daarom een slotje :)