Vita naar haar nieuwe eigenaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

corinagirl

Vita naar haar nieuwe eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 17:33

Misschien zijn sommige van jullie Vita al tegen gekomen op "De markt" van bokt.
Ik wilde hier toch even mijn verhaal kwijt.

Vita stond te koop, omdat ik op dit moment 15 weken zwanger ben. Ik kan het niet opbrengen om dagelijks naar Vita te gaan, als straks de kleine er is. Dit vanwege het eigen bedrijf van mijn vriend en ik zelf ook wil blijven werken.

Vanmiddag kwamen er kopers. Deze kopers hadden contact opgenomen via bokt en had er direct een goed gevoel bij.
Helaas was het vandaag erg slecht weer, waardoor ik Vita in de regen voor 'moest' rijden. En ook de kopers reden Vita in de regen. Dit ging erg goed, ze reden er zo mee weg :) .
En in de middag kwam de VA nog voor een klinische keuring. Toch nog spannend hoor! Maar Vita was helemaal goedgekeurd *\o/* .
De kopers waren erg enthousiast en besloten, toen Vita goedgekeurd was, om haar direct mee te nemen naar huis. De laatste knuffel in de trailer was ontzettend zwaar, waardoor de tranen toen begonnen te vloeien ;( . En daar ging ze. Opweg naar Purmerend, dik 2,5 uur rijden.

Vanavond krijg ik nog een telefoontje van de nieuwe eigenaar. Ben enorm benieuwd.

Vita, het paardje waar ik zoveel van heb geleerd en die mij zoveel liefde heeft gegeven. Wat is het ontzettend zwaar om afscheid te nemen, maar het is goed zo :j .

Patricia, aka Tesni op bokt, heel veel plezier met Vita en geniet van haar zoals ik dat iedere dag maar weer deed. Weet zeker dat ze een goed huisje heeft bij jou/jullie!

Dag lieve, lieve schat! Bedankt voor de mooie 2 jaar <3 .

Afbeelding

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:35

Ach nou breekt me hart even. Wat een sneu verhaal, maar een wijze beslissing en ze zal het vast naar der zin krijgen bij de nieuwe bokker. En via bokt kun je nog nog meelezen hoe het gaat met haar. Maar sterkte, ik weet hoe het voelt en dat is niet fijn. :(:)

edit: typo
Laatst bijgewerkt door AaronYve op 12-10-12 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

ffnessence

Re: Vita naar haar nieuwe eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:38

Wat een sneu verhaal maar goede beslissing, en als mede purmerender ben ik wel benieuwd waar ze terecht komt...

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:40

Mooi geschreven ! Ik heb zelf ook na 9 jaar mn paard moeten verkopen door emigratie. Ik mis hem nog steeds alleen hij is naar zulke lieve mensen gegaan regelmatig krijg ik fotootjes en lieve verhaaltjes over hoe lief en mooi ze hem vinden en dat doet je echt goed. Sterkte meid en ik hoop dat ze lekker van hem gaan genieten;)

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 17:46

Bij het lezen van jullie reacties krijg ik alweer een brok in mijn keel. Maar het lijkt of mijn tranen op zijn.

Als straks mijn vriend thuis komt, zullen de tranen wel weer komen. En dan maar optijd op bed. Het weekend werken. Misschien maar goed ook. Genoeg afleiding.

Volgende week mijn kast op stal leeg halen. Vandaag geen puf meer voor. Ben ook helemaal kapot van de (in)spanning van vandaag.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:48

Wat heb je het mooi opgeschreven. Ik wens je heel veel sterkte!

Royal92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:48

Ze is wel snel verkocht zeg !
Sterkte Corina, ze krijgt vast een lief nieuw baasje :j

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:49

En denken aan het wonder dat je nog gaat krijgen ;)

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 17:50

AaronYve schreef:
En denken aan het wonder dat je nog gaat krijgen ;)

Daar probeer ik zeker veel aan te denken nu! Ook zoiets moois waar we enorm van genieten :) .
Laatst bijgewerkt door corinagirl op 12-10-12 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:50

fijn dat ze naar een goed huis is :)

sterkte meid! :(:)

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:51

Wel leuk dat het nieuwe baasje ook op bokt zit, dan lijkt het toch ietsje dichterbij....
Heel veel sterkte de komende dagen, maar bedenk dat je de juiste beslissing hebt genomen!

Elspelsz88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 18:16

Sterkte laiverd!xxx

Tesni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 21:36

Vita heeft de lange reis goed doorstaan en staat nu in haar nieuwe stal op manege Purmerbos.
Wij (mijn dochter en ik) zijn superblij met haar. Ze heeft bij ons zeer zeker een goed plekje.
Morgen zal ik wat foto's plaatsen van Vita haar nieuwe huis.
Corina bedankt voor deze topper!!!

ffnessence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 00:47

corinagirl schreef:
Bij het lezen van jullie reacties krijg ik alweer een brok in mijn keel. Maar het lijkt of mijn tranen op zijn.

Als straks mijn vriend thuis komt, zullen de tranen wel weer komen. En dan maar optijd op bed. Het weekend werken. Misschien maar goed ook. Genoeg afleiding.

Volgende week mijn kast op stal leeg halen. Vandaag geen puf meer voor. Ben ook helemaal kapot van de (in)spanning van vandaag.

heel veel sterkte, ik weet dat manage purmerbos een gode plek moet zijn..

nieuwe eigenaren heel veel plezier,..

:(:)

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 06:35

Bedankt meiden.

Tesni: Enorm blij dat Vita naar jullie is gegaan. Ik ben echt heel benieuwd hoe ze de nacht door is gekomen en hoe het vandaag gaat.

Heb vannacht erg slecht geslapen, maar moet zo werken. Even kijken of het lukt. Moet nu ook om onszelf denken.

Desireex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 07:03

Sterkte met het afscheid, maar het is echt goed dat je zo'n besluit neemt :)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:07

Hoe is het met je?
Heb Vita gezien met de nieuwe ruiter hier op bokt. Meisje straalde van geluk :j

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 16:59

Ja, ik heb de foto ook gezien. Geweldig om te zien. Een enorm blij meisje te paard :) . Doet me zeer goed.

Op dit moment gaat het wel redelijk goed. Heb het vrijdag en zaterdag erg moeilijk gehad. Hele dag misselijk geweest door alle emoties en hormonen. Gelukkig heb ik op het werk kunnen regelen dat ik zondag vrij was en dit had ik echt nodig. Even een nacht doorgeslapen en overdag rustig aan gedaan samen met vl.
Zonet mijn kast leeg gehaald op stal. Was eigenlijk blij dat ik bijna de enige op stal was. Zo kon ik het in alle rust doen. Nu heb ik alles thuis en moet ik binnenkort alles gaan uitzoeken.

Ik weet dat Vita een goed plekje heeft waar ze de aandacht krijgt die ze echt verdient! En vind het enorm fijn dat "Tesni" mij zo goed op de hoogte wilt houden, toppie +:)+ .

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 19:13

Heyy!

Ik ken Vita toevallig, ik zie haar vaak rijden in de bak. Ze loopt eeg mooi en volgens mij gaat het erg goed met haar. De dochter geniet er erg van, en ze rijd altijd met veel plezier. Vita is een leuke pony om te zien.

Liefs xxxx

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 19:14

Wat een supersterke beslissing! Respect :j