Cayenne D (Florencio x Farrington)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Titsia

Cayenne D (Florencio x Farrington)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 10:03

Info gezocht over de volle zus van mijn Benthe D, met name Cayenne D, enige dat ik kan terugvinden is dat ze verkocht is op de veulingveiling in Brabant, google is blijkbaar niet my best friend ;)

Iemand die Cayenne kent? Of zelf in bezit heeft? Of een idee heeft waar ik meer kan te weten komen? Kan ik gewoon naar het KWPN een mail sturen voor meer info?

thx

Zannekin

Re: Cayenne D (Florencio x Farrington)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:18

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 10:30

Dan mag ik het wel vergeten om er foto's van te vinden of in contact te komen met de nieuwe eigenaar :+ thx Zannekin ;)

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:52

F-AM -> FB

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:23

Titsia schreef:
Dan mag ik het wel vergeten om er foto's van te vinden of in contact te komen met de nieuwe eigenaar :+ thx Zannekin ;)

Waarom?
Brightwells een mailtje sturen, zeggen dat je een volle zus hebt en vragen of ze eventueel je email kunnen forwarden aan de nieuwe eigenaar, ofwel je de contactgegevens kunnen bezorgen.
Ik had een hengstje mislopen op een veiling van Brightwells, heb ze gecontacteerd en ze hebben me contactgegevens bezorgd van de nieuwe eigenaar. Dat was wel een handelaar, van een particulier zullen ze dat misschien minder makkelijk doorgeven.

Wat je ook kan doen is op de afstamming van het veulen zoeken via google. Als dat eventueel op een site staat of geadverteerd wordt staan de contactgegevens van de eigenaar er wel bij.

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 12:43