Wat leuk om te lezen dat je ook zo gek bent met je merrie! Mijne is ook zoo lief en aanhankelijk!
Maar haar probleem zou ik idd ook even goed na laten kijken, een rug foto is geen overbodige luxe.. Als je dan weet dat de botten goed zijn kun je de andere lagen, spieren etc verder laten behandelen..
Ik ben met mijn merrie vandaag voor het eerst weer naar een dressuurles geweest, een nieuwe instructrice die haar nog niet kende en ze was meteen fan!
Ze had het al over wissels om de pas volgend jaar
haha eerst maar een ontspannen L2 proef neerzetten haha, maar, wel leuk dat ze er potentie in ziet!
eenitraM noemde de riverman nakomeling Warsteiner, dat dat een gaaf paard is, nu was ik even aan het rondneuzen op de website van ISF, en zag daar: Warsteiner loopt GP!! Erg gaaf! (Bij show results naar beneden scrollen, dan zie je results van offspring). Edit: blijkt niet dezelfde te zijn.. Maarja, er lopt er toch een GP
http://www.ironspringfarm.com/stallion- ... result_tab
Ik zal nog even kijken of ik er een filmpje van kan vinden
Allen hebben ze idd een moeder, maar je kunt wel duidelijke overeenkomsten zien, vind ik!
Wat bij mijne trouwens ook nog goed heeft geholpen, een koperen bit, en dan niet aurigan of sensogan, daar zit te weinig koper in. Ik rij mijne nu op een BR cuprion bit, 91% koper. Daar wil ze heerlijk op nageven en is ze smakelijker/minder strak in enge situaties..
Laatst bijgewerkt door Casca op 24-02-14 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt