Spaans sprekende bokker gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mijn_pre

Spaans sprekende bokker gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 20:41

Ik weet niet of ik dit onderwerp in het juiste forum plaats, maar aangezien het gaat om een PRE dan toch maar onder de Barokke rassen :D

Ik heb sinds november 2011 een eigen hele lieve PRE-merrie. Ze is vorig jaar uit Spanje gehaald, maar ik zou zo heel graag iets meer over haar achtergrond weten. Ik heb de naam van de fokker en van de verkoper in Spanje, maar ik spreek geen woord Spaans. Ik wil graag een e-mail sturen aan de fokker. Wie o wie zou een stuk tekst van mij in het Spaans willen vertalen en eventueel een antwoord die ik terug krijg weer in het Nederlands kunnen terug vertalen?

Of wie heeft wel eens een dergelijke poging ondernomen? En, is dat gelukt?

Alvast heel erg bedankt!

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:00

Wij hebben contact gehad met mijn paard zijn spaanse fokker, gewoon in het engels. Is ook een gokje waard. Hoef je het niet met een tussenpersoon te regelen :)

mijn_pre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 22:02

M_EL_ISSA schreef:
Wij hebben contact gehad met mijn paard zijn spaanse fokker, gewoon in het engels. Is ook een gokje waard. Hoef je het niet met een tussenpersoon te regelen :)

Heb je die gewoon aangeschreven?

Nathalie4

Re: Spaans sprekende bokker gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:06

Hoi!

Ik spreek en schrijf vloeiend Spaans (heb een Spaanse moeder)
Je mag je stukje wel in een prive bericht naar mij sturen, dan vertaal ik het voor je en stuur ik het naar je terug. (zonder kosten uiteraard :)
En uiteraard vertaal ik het antwoord voor je. (en eventuele verdere correspondentie)

groetjes Nathalie