Dit is Jasmin, geboren in 1991. v. Beaujolais x Sabatini

Joyce, v. Zuidhorn (geb. 1991)m. is Bastra (mijn oude merrie) een Tsjechische importmerrie. Van haar weet ik dat ze naar Friesland is gegaan. Iemand heeft haar in de sport uitgebracht en later weer verkocht.

Komeet (geb 1992), v.Casanova x Vico. Volgens mij is hij naar Zuid-Holland gegaan.

Lesandro (geb 1993), v.Glennridge (m. is ook mijn oude merrie Bastra) Als enter schijnt hij naar Duitsland te zijn gegaan.

Pepper (geb 1997), v.Havel x Vico. Ze is bij mensen in de provincie Groningen geweest maar die hebben haar later weer verkocht.

Lambada (geb 1993), v. Zuidhorn x Purioso. Deze merrie hebben wij als veulen gekocht en als 3-jarige weer verkocht. Het is een erg lastig paard en heeft al op veel stallen gestaan (oa bij Rianti Zwart).

Ik zou ook graag willen weten of Monza nog in Nederland is.
Monza is een sterruin v. Belisar x Casanova. Ik ben met hem Z1 dressuur geworden en ik heb hem in mei 2002 verkocht aan een bekende handelaar die veel paarden naar Engeland en Amerika verkoopt.
Natuurlijk kan ik contact opnemen met het KWPN, maar ik probeer het eerst op deze manier.