Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

peggy2 schreef:De koop gaat niet door. Het paard bleek te klein.De vader was Pedro.Toch vindt ik het interessant om de hengsten te kunnen opzoeken. Er zijn een aantal bonte hengsten die enkel AES gekeurd zijn maar die ik niet bij naam ken.En ik zoek nu eenmaal een bont rijpaard van minstens 1.65 cm groot.
Varekaj schreef:Ik heb een zoon van een AES gekeurde hengst en ben niet te spreken over hun dienstverlening.
De lijst kan ik ook niet meer terugvinden waarop de vader van mijn hengst genoteerd stond. Heb al verschillende keren gemaild voor verdere informatie over die hengst omdat ik toch ook wel wil weten of er nog andere nakomelingen zijn en wat die doen, maar ik krijg 0 reactie...
Op Horsetelex kan ik enkel zien dat er uit dezelfde moeder nog een hengsteveulen gefokt is dit jaar, maar via vaderskant is elk spoor bijster.
peggy2 schreef:De koop gaat niet door. Het paard bleek te klein.De vader was Pedro.Toch vindt ik het interessant om de hengsten te kunnen opzoeken. Er zijn een aantal bonte hengsten die enkel AES gekeurd zijn maar die ik niet bij naam ken.En ik zoek nu eenmaal een bont rijpaard van minstens 1.65 cm groot.