Michel Bouwman uit Pannerden bloedtapperij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Michel Bouwman uit Pannerden bloedtapperij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 11:28

Heeft iemand hier op bokt ervaring met Michel Bouwman uit Pannerden, welke een bloedtapperij heeft.
Ik heb een leuk veulen gekocht in Juli, Kruising Fries en Haflinger, de merrie was een haflingermerrie en de hengst zou een Fries zijn van Michel Bouwman uit Pannerden.
Het lijkt me leuk om meer te weten te komen van deze hengst, of eventueel een foto zien.

Heeft iemand meer informatie?
De merrie is niet gebruikt voor het bloed trouwens, ze hebben alleen de hengst gebruikt van de bloedtapperij.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 17:39

Wellicht een schopje, het andere veulen dat door een vriendin van mij was is verkocht maar is nog erg klein. Die mensen willen graag meer informatie over de hengst welke ik hen niet kan geven helaas.

De haflinger merries zouden gedekt zijn rond maart/april 2011 door een Friese hengst afkomstig van een bloed tapperij.

desi92

Re: Michel Bouwman uit Pannerden bloedtapperij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:44

Ik kan je.niet helpen qua info over de hengst. maar dochter van.michel reed vroeger bij mijn in de les. En de manege heeft er ooit ook een paardje vandaan. wellicht zou je michel even kunnen bellen. Weet alleen dat hij toen vrij veel paarden.had en niet van alle paarden alles helemaal precies wist

Balou_k

Re: Michel Bouwman uit Pannerden bloedtapperij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 21:00

Ik zal anders morgen even bellen, althans dan is het natuurlijk wel zondag..

Volgens de fokker is er geen kans dat het een andere hengst is geweest en heeft hij de fries zelf gezien en schatte deze rond de 1,60/1,65..
Maar dan zou het dier (nu een jaar en een maand oud) toch wel groter moeten zijn? De merries waren beide rond de 1,45.

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:21

mijn verzorgpaardje staat er.. naja weet niet of ze er nog staat.. zover ik weet heeft.michel geen friese hengsten.. wel zwarte.. af gelope paar weken zag k wel 4 friezen in een kudde lope.. maar nooit eerder gezien