Ik heb een merrie gereden van Sit this one out. Kon erg leuk lopen, was erg werkwillig, maar ook een echte merrie, als ze geen zin had deed ze niets. Ze was verder wel braaf, beetje schrikkerig en somd humeurig
lizy29
Dat werkwillige herken ik inderdaad wel. Gelukkig is Wonder over het algemeen koel in zijn hoofd. Als hij schrikt springt hij weg in slomotion dus tijd zat om mee te gaan met bewegingen.
Als hij gewoon losloopt in de paddock of aan de longeerlijn loopt kan hij soms heerlijk bokken maar zodra ik er op zit is hij wat dat betreft super braaf.
Bokken heeft ze inderdaad nooit gedaan, ja wel uitbundig in de paddock inderdaad haha. Ze kon trouwens ook leuk springen, vond het een leuk allround paard. Maar is alweer flink wat jaartjes geleden, jaar of 20 ongeveer, ze is helaas heel vroeg ingeslapen, wegens been problemen
lizy29
Ik heb hem wel laten vrijspringen. Hij schijnt ook leuk onder de man te kunnen springen dus dat ga ik binnenkort ook proberen. Ik ben eerst bezig geweest om het wat recht te richten...
xoxLoesxox
Geplaatst: 29-01-13 17:58
ik verzorg nu ook een nakomeling van sit this one out, hij heet Kasper en is een schat van een paard, als ik heb longeer komen de gekke bokkesprongen weer tevoorschijn. we kunnen hem helaas nog even niet rijden want hij is een paar jaar mishandeld geweest maar zijn karakter is echt super heel zacht aardig en probeerd alles goed te doen
Tilmar
Geplaatst: 29-01-13 18:52
Ik heb een merrie van Sit this one out gehad! Een van de eerste nakomelingen, ze had een naam met een H.
Ze was gefokt uit een klassiek gelderse merrie, dus een echte f1 kruising. Ze was (in mijn ogen) heel mooi: elegant en toch niet iel.
Qua karakter was ze best cool, maar je kon haar ook heel heet maken. Het was een heel lief paard in de omgang.
Wat wel leuk is: mijn huidige paard is precies hetzelfde type!