Hallo!
Vandaag zijn we weer naar Elena gegaan en dat was weer erg leuk. Eerst gingen we gewoon even knuffelen en liet ik aan mijn zus zien wat ik haar had geleerd, woensdag. Dat lukte deze keer nog beter, vooral het stoppen, als ik zeg "ho". Alleen als ik alleen al bij haar achterhand sta, draait ze al, maar ik raak haar nog niet eens aan! Tenminste, dat doet ze soms. Daarna gingen we haar borstelen. Eerst had ik haar vast en ging mijn zus roskammen, en toen had mijn zus haar vast en ging ik borstelen. Dat was heel leuk. Toen gingen we wandelen. In een S van hand veranderen, nog twee keer van hand veranderen, en gebroken lijn, dat heb ik vandaag aan mijn zus geleerd. Ook zij vond het heel leuk.
Na een korte pauze kwam mijn zus` beste vriendin aanfietsen, en die hielp ons ook met Elena. We hebben haar nog beter geborsteld, en vlechtjes in haar manen gemaakt. Ik hield Elena de hele tijd vast en op haar plaats en mijn zus en haar vriendin borstelden en vlechtten haar manen. Daarna heb ik nog met haar aan het halstertouw gedraafd. Dat was cool.
Aan het eind van de middag kwam er onverwacht bezoek! Mijn opa en oma kwamen even kijken en ook zij vonden Elena heel erg mooi. Ze hadden al wel foto`s gezien, maar in het echt is het toch altijd nog net iets anders.
Daarna kwam er nog meer onverwacht bezoek. Er was een meisje bij, alleen die heeft ADHD dus ze ging de hele tijd een beetje gek doen, en ze was bij Elena in de wei. Dus toen sloeg ze Elena, maar het deed nog geen pijn, maar dat was natuurlijk niet leuk. En ze vond het een beetje eng, want ze schreeuwde en gilde, krijsde de hele tijd.
Toch was het leuk!