Onderweg naar mijn droom!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wisje72

Onderweg naar mijn droom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 09:50

Ik had al gezegd dat we binnenkort 2 minishets krijgen.
We zijn heel hard bezig om de wei in orde te maken.

Het klusbudget is even niet zo hoog, dus we moeten roeien met de riemen die we hebben.
We hadden een heleboel hout liggen voor de schuur voor de fietsen, maar dat gebruiken we nu voor de stal.
Maar toen ik bezig was het te beitsen, zag ik dat het toch best hard ging. Twijfel of we wel ook genoeg hadden voor het hek, moet natuurlijk wel stevig zijn......

Breng ik gisteren mijn meiden naar school, ligt er bij een bedrijf waar ze aan het verbouwen zijn, toch een mooie stapel planken!
Ik heel brutaal gevraagd of ze die nog gingen gebruiken of of het afval was...
En dat was het dus..
Dus hub meteen met de kruiwagen die kant opgestuurd en hele stapel laten ophalen... Nu hebben we zeker genoeg!

Gisteren palen gestut en al een stalwand opgezet... Dus we zijn bijna zover dat ze kunnen komen *\o/* *\o/*

Ben al helemaal blij!!!

smileydees

Re: Onderweg naar mijn droom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:52

Soms heeft een brutaal mens de halve wereld! Heerlijk toch! laat de smurfjes maar komen!! Wel een foto plaatsen dan he?!

michelle___

Re: Onderweg naar mijn droom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:54

Wij hebben ook een meega konijnenhok gebouwd van oude pallets. Was in totaal een 10euro, en hokken zijn meestal 200/300 euro. :=

Ben heel benieuwd naar het resultaat! :D :D

wisje72

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 16:13

Zondag komen ze!!!!

We zijn nog wel niet helemaal klaar, maar ze zullen het hier nu beter hebben dan bij hun oude baasje. Niet dat het baasje niet wil, maar even echt niet kan wegens omstandigheden.
Zodra het weer weer mee gaat werken maken we het dak op de stal en wordt het hekje mooi afgemaakt...

We hebben net de gaten van de schommelpalen die er stond, opgevuld, dus dat is voor elkaar...

Ik heb er zo´n zin in voor mijn dochters :D