Hai! Ik heb zins kort er een leuke vz-shetlander bij. Ik kreeg van de eigenaar (die bijna nooit komt) er een halster bij voor als ik wou poetsen enz. deze zit onder het zand, en is helemaal kapot. Nu vroeg ik me na even googelen af, waar je leuke goedkope shetlanderhalster vind (het liefst incl verzenden onder de 10 euro). Ik kijk binnen kort even hoe breed zijn hoofd is en degelijke. Hij heeft wel een flink hoofd. en is denk ik ong. 1.00 m hoog. Ik wil beslist geen roze halsters dus daar hoeven jullie niet mee aan te komen
Ik heb nog 2 leren zwarte shetlander halsters te koop. En 1 halster met roze en blauw onderlegd en een blauwe fleece halster. Ook heb ik 2 touwhalsters, 1 bruin/beige en 1 felroze
Dankjulliewel allemaal. ik heb gekozen voor het halster van agradi van xJitskee. Hij is intussen binnen en het staat hem super! Ook bedankt voor de andere tips, als ik nog eens een halster zoek zou ik zeker eens gaan kijken.
Leonieke
Geplaatst: 28-09-12 21:22
Wij verwachten binnenkort waanzinnig leuke, luxe nylon halster binnen van HKM. Super gave printjes zoals bloemetjes .
HermaMaria
Geplaatst: 29-09-12 10:08
Ruitershop markelo heeft ook leuke halsters voor shetlanders