Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
melissa_b schreef:zodiacje schreef:Volgens mij is het niet de bedoeling dat je bokt jouw huiswerk laat doen...
Mieren""ker!
Dit is een vraag naar andermans ervaringen! Hartstikke slim
Ik ben heus niet zo`n luie donder die mensen gewoon mijn huiswerk laat doen en zelf gewoon voor de tv ga zitten ofzo. Het enige wat ik vraag is informatie, hoe moet ik anders op een antwoord komen voor mijn deelvraag. Maar ik denk dat dit soort topics om gewoon wat informatie te vragen nog een beetje te moeilijk voor sommige bokkers is, dus bij deze sluit ik dit onderwerp. Ik ga zelf wel gewoon op internet informatie zoeken. En de dames die voor mij opkwamen, heel erg bedank dat jullie dit voor mij doen maar ik kan zelf ook in dit geval, typen en ik kan ook best voor mezelf opkomen en degene die mij een luie donder vinden omdat ik in hun ogen mijn huiswerk door andere laat doen, die kunnen voor mijn part gewoon mooi dit topic verlaten. Als je zo zeker van je zaak bent dat ik echt mijn huiswerk door andere laat doen dan vind je dat maar, het is toch niet zo maar als je dat zo vind, dan heb je pech en moet je je er maar niet mee bemoeien. Ik hoop dat de boodschap duidelijk is.
sportfokker schreef:Wat is jouw definitie van een goed springpaard? Dat wil ik wel eens weten, dan kunnen we pas een goed antwoord geven. Je gaat uit van een pasgeboren veulen, maar je moet al eerder beginnen. Het enige moment dat je invloed hebt op de GENETISCHE aanleg van een paard, is bij het moment van de keuze: Welke dieren gebruik ik. Dus welke merrie en welke hengst. Is het veulen eenmaal geboren, dan moet het MILIEU zo gunstig mogelijk zijn. Een goede opfok en africhting dus. En dat is ook van groot belang!
Ik heb een volledig springgefokt paard gereden maar springen kon ze (en wou ze) echt niet
Mijn paard is ook springgefokt, ik kocht hem als 4 jarige en iedereen zei: wat moet je er mee, het zit er gewoon niet in. Inmiddels is ie 7 en heeft ie het spelletje wel door dat zelfs de grote jongens interesse tonen. Maar wat is een succesvol springpaard..
is het voor je profielwerkstuk?