Ik weet dat hier meerdere topic's over zijn maar ik vroeg me af of iemand een stage tussen de PRE paarden weet? Of iemand persoonlijk hier op bokt die een plekje heeft. Alvast bedankt!
@furioso kan dat daar? Daar hebben ze inderdaad hele mooie paarden! Alleen mag ik weten hoe jij contact hebt gezocht? Ik heb het geprobeerd maar kon geen contact gegevens vinden.
furioso
Geplaatst: 09-09-12 09:27
Ja, ik heb die gewoon gebeld en gevraagd en ze zei direct ja Op de site zie je direct het adres en tel nummer hoor Ik heb er net naar gebeld en zal het dinsdag laten weten hoe het was
Britta1997
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-12 10:40
Oké! Ik vind Gibraltar zo mooi haha. Oké ik hoor het graag van je !
ikkeniet
Geplaatst: 09-09-12 22:59
Britta, volgens je gegevens ben je 14 jaar. Ga lekker verder spelen met je pony.
Het liefst zo dicht mogenlijk bij mij in de buurt ( zuid-Holland) maar ik zou eventueel wel verder willen reizen, dat zal ik er voor over moeten hebben als ik zo graag stage wil lopen tussen de PRE's. En ik heb het inderdaad nodig. Het gaat om een beroeps stage van een week.
Het spijt me zeer hoor maar mag ik weten waarom ik zo'n reactie krijg terwijl ik hier een hele normale vraag stel? Want volgens mijn gegevens bent u 41 dus ik snap niet dat u dan zo'n onvolwassen opmerking geeft op in mijn ogen een heel normaal topic. Ik zoek gewoon een stage plek dus zou u alstublieft alleen willen reageren als u wat weet?! Ik heb namelijk helemaal geen zin in gekibbel en ik denk dat ik niet de enige ben.
heel goed opgemerkt Britta 1997 , Je stelt een hele normale vraag, en je krijgt, wat je zegt, een heel onvolwassen antwoord van een volwassen vrouw Met de PRE's kom je er wel, met zon instelling. Het is jammer dat ik niet in de buurt zit van je (noord Holland, bij Enkhuizen) ik ben bang, dat je dan wel erg ver moet reizen.
Hey, Britta ik had beloofd om weer te reageren Ik heb een zeer leuke stagedag achter de rug bij Yeguada Alegria Vele paarden (vooral hengsten) gelongeerd en ik heb al direct een favoriet En diegene die jij leuk vind (Gribaltar) heb ik in de stapmolen gezet en is de lieveling van de bazin (samen met Alegre zijn haar beste wedstrijdpaarden ) Echt een geslaagd dagje maar spijtig genoeg niet kunnen rijden door al de regen maar jaa ik kan niet wachten tot volgende week Btw: volg je een richting op school tussen de paarden of dieren ?