[TI] Betreft tinkerstal mccloud.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iljaaa

Betreft tinkerstal mccloud.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 23:28

Hallo,

Wij hebben 2 Tinkers gekocht bij tinkerstal mccloud een ruin en een merrie, en er werd een totaal ander verhaal verteld dan wat er uit eindelijk bleek te zijn.
We hebben 2weken geleden de merrie moeten laten inslapen.
De andere is naar iemand anders gegaan omdat wij er niks mee konden.
Nou hebben wij de eigenaren gebeld, maar die zeggen dat dat het risico van het vak is.

Graag zou ik hier wel werk van willen maken, omdat ik het vreselijk vind dat we die pony hebben moeten laten inslapen, en er letterlijk niks voor terug krijgen.
Niet dat geld echt een rol speelt, maar ik vind dat ze dit niet kunnen maken...

Bij deze dus de vraag of er meer mensen zijn met dit probleem of een soortgelijk probleem, zodat we er werk van kunnen maken...

Gelieve een prive bericht sturen...

Mvg

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 23:31

[TI] Tinkerstal Mc Cloud
Hoeveel verhalen wil je bij elkaar hebben :D

Wat naar van jullie merrie, sterkte :(:) .
Hoelang heb je de paarden gehad ?

Ik heb er 2 paarden vandaan gehad en totaal geen klagen gehad.

Caily

Re: Betreft tinkerstal mccloud.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 02:45

Sterkte :(:)

Eventueel kan ik vragen aan bekenden van mij of zij ook hun verhaal willen doen. Zij hebben een goede 1,5 jaar terug twee Tinkers gekocht, de ene was een stuk groener dan verteld werd (en gezien baasje ook behoorlijk groen was werkte dat zelfs met een ervaren bijrijdster zoals ik niet, diertje is doorverkocht) en de ander leeft ook niet meer, gelijk toen ik hem zag kreeg ik daar al een naar gevoel bij, maarja, ik was niet bij de koop dus toen was het al te laat. Terug nemen omdat hij gebreken zou hebben deden ze niet, hij was immers goed gekeurd bij verkoop. Ook iets vreemds aan deze stal, keuren door hun DA zonder de koper erbij :? Het zadel wat erbij zat paste ook voor geen meter, en zo kan ik nog wel tal van dingen opnoemen die anders waren dan verteld....

balance
Moderator Over Paarden

Re: Betreft tinkerstal mccloud.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 06:56

[TI] Tinkerstal Mc Cloud

Om te voorkomen dat er meerdere topics over hetzelfde onderwerp gaan, kunnen jullie het beste op bovenstaande link doorgaan. Let er op dat alleen ervaringen uit eerste hand verteld mogen worden.
Hier een slotje.